پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:00:13 - یکشنبه 11 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در اعتراض به تعطیلی مراکز بازی کرمان صورت گرفت؛
تجمع اصناف بازی های رایانه ای و خانه های بازی در مقابل استانداری کرمان
صبح امروز تعدادی از مدیران و پرسنل خانه های بازی و بازی های رایانه در مقابل استانداری کرمان به نشانه اعتراض از تعطیل ماندن مکان های بازی در مقابل استانداری کرمان تجمع کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛با شیوع ویروس کرونا تمام مراکز از سوی ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شدند و بعد از گذشت یک ماه به تدریج مراکز باز شدند اما مراکز بازی های یارانه ای و خانه های بازی همچنان تعطیل است.

صبح امروز تعدادی از مدیران و پرسنل خانه های بازی و بازی های رایانه در مقابل استانداری کرمان به نشانه اعتراض از تعطیل ماندن مکان های بازی در مقابل استانداری کرمان تجمع کردند.

یکی از تجمع کنندگان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص علت تجمع این صنف در مقابل استانداری مطرح کرد: صنف اتحادیه بازی های رایانه ای و خانه های بازی اولین صنفی بود که تعطیل اعلام شد و همه ی ما به احترام سلامت مراجعه کنندگان از ۱۲ اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون مراکز خود را تعطیل کردیم.

وی خاطرنشان کرد: چهار ماه است که مراکز بازی تعطیل هستند این در حالی است که تمام مکان ها اجاره ای است و چهار ماه است که اجاره، اقساط بانکی و مخارج زندگی این صنف تامین نمی شود و هیچ یک از مسئولان پاسخگو نیستند.

مدیر خانه بازی با اشاره به اینکه تمام اصناف کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: پروتکل های بهداشتی در خصوص این صنف به استانداری ارائه شده و در آن ذکر شده است که  ۵۰ درصد از ظرفیت مراکز خدمات ارائه شود،  فاصله گذاری اجتماعی شود و مراجعه کنندگان از ماسک و دستکش استفاده کنند.

با توجه به این که ستاد ملی کرونا فعالیت اصناف را مجاز اعلام کرده است در دیگر استانهای کشور صنف بازی های رایانه ای و خانه بازی ها در حال فعالیت بوده اما این مراکز در استان کرمان همچنان تعطیل هستند.

لازم به ذکر است که از ورود نماینده این صنف به استانداری و ملاقات با استاندار کرمان جلوگیری شد و تاکنون جواب قانع کننده از سوی استاندار کرمان دریافت نشده است.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi