پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:51:13 - دوشنبه 9 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بسیج دانشجویی محور و الگو دانشگاه است/ شما جوانان مدیران آینده انقلاب هستید
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: باید خودتان را آماده کنید کشور به علی محمدی ها،تهرانی مقدم هاو…از بین شما دانشجو یان بسیجی نیاز دارد نباید خودتان را دست کم بگیرید و تمام تلاش خود را کنید تا گره اصلی از نظام باز کنید و جانشین پروری برای آینده کار کلیدی سپاه است.

به گزارش “دانشجو آزاد” سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه گذشته در دیدار با جمعی از دانشجویان بسیجی استان کرمان عنوان کرد: حماسه ی ۹ دی ماه نه بزرگی بود از طرف تمام اقشار جامعه به معاندین نظام و انقلاب و مردم ثابت کردند که به ارزش های نظام و انقلاب پایبند هستند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی محور تحول و تعالی نسل جوان در محیط های دانشگاه است تصریح کرد: نوع نگاه، سوالات، نقد هاو پیشنهاداتی که دانشجویان بسیجی به همه ی دستگاه ها ی دولتی و نظامی مطرح می کنند در واقع مجموعه افکار و اندیشه هایی است که در محیط های دانشجویی وجود دارد که می تواند برای همه ی دستگاه ها کار آمد باشد.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: سپاه این آمادگی را دارد که در داخل و خارج محیط دانشگاه با قشر های دانشجو جلساتی داشته باشد که این یکی از تاکیدات و مطالبات مقام معظم رهبری است که فرمودنند دولت، مجلس، فرماندهان و… در محیطها ی دانشگاه حضور پیدا کنند.

سردار ابوحمزه بابیان اینکه حضور سپاه در محیط دانشگاه دارای یک پیام است مطرح کرد: جریانات معاند از حضور سپاه در دانشگاه واهمه دارند و در بسیاری از موارد برعلیه سپاه جو سازی و دروغ سازی می کنند لذا دشمن از هر حربه ای استفاده می کند تا به هدف خود برسد و آنچه که نقشه ی دشمن را خنثی می کند بصیرت افزایی است.
وی بااشاره به اینکه نقش دانشجویان بسیجی در محیط دانشگاه تاثیر گذار است اظهار کرد: نقش شما دانشجویان بسیجی بسیار کلیدی است و لازمه ی آن این است که از لحاظ فکری، اعتقادی و علمی خود را بارور کنید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اتفاقی که دردی ماه سال ۸۸ رخ داد بعضی ها آگاهانه و بعضی هم نا آگاهانه این وضع را پیش آوردند لذا علت ایجاد این اتفاقات تقابل بین دو نامزد بود که اگر ریشه ها و مبانی درست و آگاهانه تحلیل می شدند تقابل دو فکر و اندیشه باعث ایجاد آشوب در کشور نمی شد.

این مقام مسئول در خصوص اسلام ناب بیان کرد: آنچه که باعث تحول و حرکت عظیم می شود اعتقداتی است که بر مبنای حقیقت و عدالت باشد که همان اسلام ناب محمدی نام دارد که در سایر کشور ها این تفکر ایجاد شده است و استکبارگران از آن وحشت دارد لذا شما دانشجویان بسیجی باید با مطالعه درست این جریان که زیر بنای حرکت اسلامی در داخل و حارج کشور است را بشناسید و آگاهی سازی کنید.

سردار ابوحمزه ابراز کرد: در مقابل این جریانات لیبرال سرمایه داری وجود دارد که سیاست و اقتصاد اسلامی را قبول ندارند و در دین حداقلی هستند و نتیجه ی این تفکر قدرت، ثروت و لذت می باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: اتفاقی در فتنه ها رخ داده است دانشجویان باید جریانات را بررسی کنند و در سایر پدیده ای اجتماعی ریشه ها را تجزیه و تحلیل کنند تا در شاخ و برگ ها دچار اشتباه نشوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فتنه سال ۸۸ را جنگ احزاب دانست و تاکید کرد: در این فتنه افرادی مسئول و صاحب قدرت بودند که نقش اپوزسیون بازی کردند لذا این افراد موجه و بالاترین مسولیت را در نظام داشتند وبه همه ارزش های انقلاب و نظام در فتنه سال ۸۸ توهین کردند این افراد هم و غم سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را در این فتنه داشتند؛ سران فتنه به معنایی واقعی خائن هستند و حصر خانوادگی و ممنوع التصویر بودن خائنین از رافت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به این اینکه با همه ی موضوعات جامعه نمی شود به صورت امنیتی و انتظامی برخورد کرد خاطر نشان کرد: در ابتدا باید آگاهی و شناختایجاد کرد و در جایی که منافع اصلی نظام و انقلاب در خطر است باید ورود پیدا کرد.

سردار ابو حمزه ادامه داد: هرکس به اندازه ی توان خودش در جامعه مسئول است لذا آگاه سازی، بصیرت افزایی و تبیین مسائل اصلی نطام در حال حاضر بزرگترین جهاد است .


فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به این که هرکس در جایگاه مسولیت خود باید پاسخگو باشد تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه ی مسئولین خادم مردم هستند و مشکلات اقتصادی و جامعه ریشه از آن دارد که مسئولین خود را خادم مردم نمی دانند.

وی با اشاره به این که ساز و کار های تعیین صلاحیت افراد در مجلس شورای اسلامی درست نیست بیان کرد: برخی افراد که در مجلس حضور پیدا می کنند بعد از مدتی با دریافت امکانات،یا خرید رای ،برخی با وعده ی پست و مقام از مسیر خارج می شوند لذا آنچه سپاه در این زمینه انجام می دهد آگاه سازی است مردم همان قدر که از سپاه انتظار دارند باید از خودشان انتظار داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید جامعه را نسبت به موضوعات مختلف آگاهی داد اظهار داشت: در جلساتی به استاندار کرمان هم گفتیم که تنها راه موفقیت روی کار آوردن مدیران جهادی و انقلابی است، چگونه است که در استان این همه جوان بیکار وجود دارد، جوانان بسیاری در سن ازدواج قرار دارند که شرایط ازدواج آنها باید فراهم شود.

فرمانده سپاه با بیان اینکه دانشجویان مدیران آینده انقلاب هستند مطرح کرد:باید خودتان را آماده کنید کشور به علی محمدی ها،تهرانی مقدم هاو…از بین شما دانشجو یان بسیجی نیاز دارد نباید خودتان را دست کم بگیرید و تمام تلاش خود را کنید تا گره اصلی از نظام باز کنید و جانشین پروری برای آینده کار کلیدی سپاه است.

سردار ابوحمزه یکی از دلایل عدم شور و اشتیاق دانشجو یان به حضور در بسیج را برخورد خشک و مذهبی برخی بسیجی ها دانست و گفت: خیلی جوانان علاقه مند هستند به نظام با تیپ های مختلف باید هم اندیشه هایی صورت بگیرد که چه کار هایی انجام دهیم تا جوانان در محیط دانشگاه جذب بسیج شوند.


وی در ادامه تاکید کرد: عوامل دشمن به شدت در نسل جوان در محیط دانشگاه در حال فعالیت هستند که و مهمترین بحث اعتیاد از نوع صنعتی است در کنار آن بحث فساد و فحشا و ارتباط های نامشروع هم وجود دارد لذا اگر بسیج دانشجویی به دنبال حرکت زایی به سمت جلواست ابتدا باید مسائل دانشگاه را در دستور کار قرار دهد

فرمانده سپاه تنها راه حل مشکلات و معضلات دانشگاه رابسیج دانشجویی دانست و افزود: نقش بسیج دانشجویی ایجاد تحول و تعالی در محیط دانشگاه و خارج از دانشگاه برای رسیدن به ارزش های تعالی نظام و انقلاب است

انتهای پیام/

تنظیم: یوسفی

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi