پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:31:31 - سه شنبه 18 آذر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با پیگیری بسیج دانشجویی سیرجان،تغییر نام بلوار پردیس این شهر به نام شهید هسته ای دکتر محسن فخری زاده
بسمه تعالی ریاست محترم شورای شهر سیرجان سلام علیکم باصلوات بر محمد و آل محمد (ص) ،با سپاس از زحمات بی دریغ والبته خالصانه شما بزرگواران در راستای اهداف والای جهادی در ارتقا و کیفیت بخشیدن در امور گوناگون در حوزه های مختلف جهت پیشرفت شهر عزیزمان سیرجان کمال تشکر و قدر و قدردانی داریم. […]

بسمه تعالی
ریاست محترم شورای شهر سیرجان

سلام علیکم

باصلوات بر محمد و آل محمد (ص) ،با سپاس از زحمات بی دریغ والبته خالصانه شما بزرگواران در راستای اهداف والای جهادی در ارتقا و کیفیت بخشیدن در امور گوناگون در حوزه های مختلف جهت پیشرفت شهر عزیزمان سیرجان کمال تشکر و قدر و قدردانی داریم.
باتوجه به اقدام ناجوانمردانه دشمنان و شهادت مظلومانه شهید محسن فخری زاده مهابادی ،دانشمند و نخبه برجسته علمی ،پژوهشی و دفاعی کشور، ملت ایران را ،افگار و سخت آزرده نمود این کار قسیح دشمن عهد بسته ؛تعهدات و ایمان قلبی جوانان دا بیشتر از پیش مستحکم نمود.
لذا خواهشمندیم با اهمیت و ارزش والای این شهید والا مقام بلوار دانشگاه آزاد اسلامی پردیس را در شهر سیرجان به نام این شهید جنت مکان نامگذاری نمایید.

این اقدام انقلابی وار ،ضمن ارادت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا وخانواده معظم شهداست.

باشد که رهروی شهدا جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی ثابت قدم باشیم ان شاءالله

نام کامل : شهید هسته ای دکتر محسن فخری زاده مهابادی

وسلام علیکم ورحمه الله و برکائه

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان

رئیس شورای شهر شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده گفت: متأسفانه عوامل کوردل بار دیگر دشمنی و کینه دیرینه خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند و در آخرین اقدام شهادت شهید سرافراز محسن فخری‌زاده که از دانشمندان و افراد تأثیرگذار علمی کشور بوده را ترور ناجوانمردانه کردند.

ابوذر زینلی گفت: پس از شهادت شهید محسن فخری زاده در اولین جلسه علنی شورای شهر نام گزاری یکی از معابر شهرستان سیرجان به نام این شهید بزرگوار مطرح شد.

وی گفت: باتوجه به پیگیری های مکرر بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان و با توجه به شخصیت علمی این شهید بزرگورا در جلسه ای که با اعضای شورای شهر پیرامون این درخواست برگزار گردید مصوب شد که بلوار پردیس به نام شهید هسته ای محسن فخری زاده مزین گردد.

گفتنی است اعضای شورای شهرسیرجان با هفت رای به این تغییر نام رای مثبت دادند.

سروان پاسدار قاسم قاسمی نژاد مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان از این اقدام انقلابی شورای شهر سیرجان کمال تقدیر و تشکر را داشت گفت: جامعه دانشجویی شهرستان سیرجان تا رسیدن به قله های افتخار ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار خواهد بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi