پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:06:13 - پنجشنبه 9 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح یک باب منزل مسکونی ساخته شده توسط گروه های جهادی دانشجویی
رضا اسماعیلی کاخ از افتتاح یک واحد مسکونی ساخته شده توسط گروه های جهادی دانشجویی خبر داد . رضا اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد؛ گفت: یک باب منزل مسکونی امروز افتتاح شد که این حرکت تنها ابتدای کار است زیرا همزمان با آغاز دهه امامت، ۴ واحد مسکونی […]


رضا اسماعیلی کاخ از افتتاح یک واحد مسکونی ساخته شده توسط گروه های جهادی دانشجویی خبر داد .

رضا اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد؛ گفت: یک باب منزل مسکونی امروز افتتاح شد که این حرکت تنها ابتدای کار است زیرا همزمان با آغاز دهه امامت، ۴ واحد مسکونی که توسط گروه های جهادی واحدهای بسیج دانشجویی استان ساخته شده اند، افتتاح خواهند شد.


وی افزود: این منزل مسکونی با حضور جانشین فرمانده سپاه ثاراالله، مسئول بسیج سازندگی، فرمانده ناحیه امیرالمومنین و فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی یکی از این منازل ساخته شده توسط گروه های جهادی دانشجویی، افتتاح شد.


فرمانده بسیج دانشجویی استان تاکید کرد: این واحدهای مسکونی توسط نهادها، سازمان های مردم نهاد، خیران و دانشگاه ها ساخته شده اند و گروه های جهادی جمعیت امام حسن (ع)، شهید تیکدری و ناحیه بسیج دانشجویی به همراه دانشگاه های شهید باهنر، آزاد، پیام نور و دیگر دانشگاه های استان در عملیات ساخت آن همکاری داشته اند.


اسماعیلی کاخ خبر داد: علاوه بر افتتاح ۴ منزل مسکونی در دهه امامت ، بعد دیگری از کمک های مومنانه نیز جمعه پیش رو و همزمان با عید قربان، به یاد سردار دل ها آغاز خواهد شد که پخش گوشت قربانی برای خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا خواهد بود.

وی در ادامه این خبر گفت: منزل مسکونی که امروز افتتاح شد با هزینه یک میلیارد و سیصد میلیون ریال ساخته شده است که مقداری از این هزینه آورده صاحبخانه و مابقی آن توسط خیران و دانشگاه ها پرداخت شده است و با دست جهادگرانی دانشجویی ساخته و اماده تحویل شده است .

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: کمک های مومنانه در سه مرحله در دهه امامت با افتتاح منازل مسکونی ،پویش قربانی به یاد سردار دل ها و پخش گوشت نذری در سطح خانواده های آسیب دیده از کرونا و کمک مومنانه در قالب پخش غذای گرم و بسته های کمک معیشتی انجام خواهد شد .

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi