پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:04:04 - دوشنبه 4 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان:
اعزام شش گروه جهادی به منطقه ی سیل زده زهکلوت
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: با توجه به شدت بارندگی های اخیر و سیلابی شدن مناطق جنوب استان به ویژه شهرستان زهکلوت در حال حاضر شش گروه جهادی باظرفیت ۴۰ نفر به منطقه اعزام شدند.

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در خصوص اعزام گروه های جهادی به منطقه ی سیل زده زهکلوت عنوان کرد: در پی بارندگی های شدید در جنوب استان کرمان منطقه زهکلوت و روستاهای اطراف این منطقه در محاصره کامل آب هستند بنابراین گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان به منطقه اعزام می شوند.

بهروز با بیان اینکه این گروه ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حال خدمت رسانی بوده اند افزود: در حال حاضر بیش از شش اکیپ دارای ظرفیت ۴۰ نفر و مجهز به دستگاه تخلیه آب به منطقه اعزام شده اند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خاطرنشان کرد:یک گروه زودتر جهت  شناسایی و نیازمندی های منطقه اعزام شده است  و در حال حاضر در شهر زهکلوت مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای جهادی بسیج دانشجویی جنوب استان نیز به منطقه اعزام شده اند تصریح کرد: در صورت نیازبه نیروی انسانی بسیج دانشجویی استان کرمان این امکان را دارد تا ۲۰۰ نفر را به منطقه اعزام کند.

بهروز ابراز داشت: نیرو ها در جهت امداد رسانی و تخلیه آب از منازل اعزام می شوند لذا تجهیزات نیرو ها باید کامل باشد و بعد از آن اگر نیاز به بازسازی باشد تعداد این افراد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi