پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:59:27 - شنبه 14 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
اصل جنبش دانشجویی مطالبه کردن در مسیر حق است
سردار معروفی گفت: باید رابطه مسئولان بسیج با دانشجویان همانند رابطه پدر و فرزندی باشد باید به جوانان میدان داد، تجربه در اختیار آنان گذاشت و نباید اجازه داد که مطالبه دانشجو از بین برود چرا که اصل جنبش دانشجویی مطالبه کردن در مسیر حق است.

به گزارش “دانشجو آزاد” سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در نشست با اعضای شورای بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه در جبهه دوم انقلاب باید جوانان را محور قرار دهیم بیان کرد: بار کادر سازی جبهه انقلاب اسلامی بر دوش سپاه و بسیج و به ویژه بسیج دانشجویی، طلاب و اساتید است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف بسیج دانشجویی و کار فرهنگی را انسجام جبهه انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج دانشجویی با حضور در مناطق محروم و آسیب دیده علاوه بر کار عمرانی که انجام می دهد مردم را به نظام امیدوار می کند و باعث اعتماد آنان به نظام می شود همچنین برای دیگر مردم و مسئولین یک الگو می شود که آنان هم بیاییند در صحنه حضور یابند و خدمت رسانی کنند.

سردار معروفی با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید ملی و منطقه ای فکر کند اما نقطه ای عمل کند تصریح کرد: سپاه اصلاح طلب و اصول گرا نیست بلکه سپاه برای انقلاب است ما منطق و اصول داریم بنابراین سپاه فدای یک مثلث می شود که آن هم مردم، انقلاب اسلامی و امام است.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی باید به گونه ای عمل کند که همه افراد با هر ظاهری جذب بسیج شوند مطرح کرد: نباید به گونه ای عمل شود که بسیج دانشجویی را فقط مختص افراد خاص بدانند همانطور که در تشییع جنازه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد حضورهمه مردم به ویژه جوانان با هر ظاهری بودیم و این نشان دهنده آن است که نسل جوان دلسوز نظام و انقلاب اسلامی هستند، پشت نظام و رهبر ایستاده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: هنر امام خامنه ای عزیز این بود که یک جوان کارگر هتل را پرورش دهد و به عنوان یک مکتب تحویل جهان اسلام دهد بنابراین بسیج دانشجویی باید درمکتب حاج قاسم و با رفاقت و دوستی جوانان آنان را جذب کند.

سردار معروفی کرمان را قله و سرچمه مکتب حاج قاسم دانست و ابراز کرد: مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا، اسلام، امام خمینی(ره) و امام خامنه ای عزیز است بنابراین ورودی که بسیج دانشجویی در این مکتب دارد باید با خروجی آن متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه باید گام دوم انقلاب را با جوانان کادرسازی کرد تاکید کرد: کادر سازی به این معنا است که هر فردی با هر جایگاه اجتماعی که دارد از انقلاب اسلامی دفاع کند بنابراین مثلث نخبگی کشور که دانشجویان، طلاب و اساتید هستند باید در مسیر ولایت گام دوم انقلاب را عملیاتی کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد:باید رابطه  مسئولان بسیج با دانشجویان همانند رابطه پدر و فرزندی باشد باید به جوانان میدان داد، تجربه در اختیار آنان گذاشت و نباید اجازه داد که مطالبه دانشجو از بین برود چرا که اصل جنبش دانشجویی مطالبه کردن در مسیر حق است.

وی با بیان اینکه بایدکارهای انقلابی را جریان سازی کرد عنوان کرد:مکتب حاج قاسم را باید جریان سازی کرد به همین منظور راهیان نور حاج قاسم را راه اندازی شده است و به نام راهیان بهشت مقاومت ثبت خواهد شد.

سردار معروفی در پایان گفت: ما شهید سلیمانی را به خاطره ها نمی سپاریم بلکه برای ایشان نظام تعریف می کنیم بیت الزهرا حاج قاسم محل روایت گری مکتب حاج قاسم می شود و یک موزه هم در این راستا راه اندازی خواهد شد و همچنین لشکر پیشکسوتان حاج قاسم آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi