پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:31:55 - شنبه 12 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان:
اسناد مالکیت ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان در روز تعطیل صادر شد
در تداوم پویش نذر خدمت مجموعه ثبت اسناد و املاک استان کرمان، ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی توسط کارکنان واحدهای ثبتی استان کرمان در روز جمعه صادر شد.

به گزارش دانشجو آزاد:   در اجرای برنامه عملیاتی اداره کل و به منظور نیل به اهداف تعیین شده در سه ماهه نخست سال جاری، کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جهت تسریع در روند صدور اسناد مالکیت حدنگار کشاورزی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم با حضور در اداره در روز تعطیل، گام‌های موثری در این زمینه برداشتند.

سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در این رابطه اظهار داشت: صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی بواسطه نقش ویژه در رشد تولید محصولات کشاورزی، اولویت این اداره کل در سال جهش تولید با مشارکت مردم قرار دارد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای کار و کمبود نیروی انسانی، کار جهادی سرلوحه قرار گرفته است و همکارانم در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل با حضور در اداره، نسبت به حدنگاری اراضی کشاورزی و باغ‌ها اقدام می‌کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در پایان ابراز کرد: روز گذشته با تلاش جهادی و حضور مسئولانه در روز تعطیل جمعه، قریب به ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان سنددار شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi