پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:54:54 - پنجشنبه 10 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:
اختصاص ۵۲۰۰ ردیف استخدامی به آموزش و پرورش استان کرمان در دولت شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص ۵۲۰۰ ردیف استخدامی به آموزش و پرورش استان کرمان در دولت شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خبر داد و گفت: این آمار بیش از ۱۰ درصد معلمان شاغل آموزش و پرورش استان کرمان است.

به گزارش دانشجو آزاد:  رضا رضایی در گردهمایی مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با بیان اینکه رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشتند گفت: آموزش و پرورش در دولت شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به اولویت اول کشور تبدیل شد.

وی از استخدام بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ فرهنگی در استان کرمان در دو سال اخیر خبر داد و افزود: با توجه به تحول در نحوه پذیرش و ارزیابی از قبول شدگان معلمان در تراز جمهوری اسلامی ایران جذب شده اند.

رضایی با بیان اینکه شهید جمهور حضور ویژه‌ای در بین دانش آموزان و معلمان داشتند ادامه داد: مسأله جذب معلم و تقویت معاونت پرورشی از دغدغه‌های اصلی ایشان بود و با پیگیری ایشان طرح تحول معاونت پرورشی و فرهنگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با پیگیری ایشان در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد گفت: عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش روی میز رئیس جمهور شهید بود.

رضا رضایی با بیان اینکه علیرغم موانع اقتصادی رتبه بندی معلمان پس از یک دهه اجرایی شد گفت: طرح رتبه بندی در استان کرمان شامل بیش از ۳۹ هزار فرهنگی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: در راستای تحقق جهاد تبیین باید دستاورد ها و اقدامات بی نظیر دولت سیزدهم به مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi