پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:39:52 - پنجشنبه 11 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد:
آیین تجدید میثاق استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان با شهدا
به مناسبت فرارسیدن سال تحلصیلی جدید استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان امروز در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد”: حجت الاسلام والمسلمین حمزه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن خیر مقدم  و خوش آمدگویی به حضار در جلسه عنوان کرد: انسان با تفکر کردن و نگاه کردن به راه و روش شهدا در میابد که آنها هر آنچه که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و جان خود را در راه خدا نثار کردند تا ذره‌ای از ارزش‌ها و باورها و حتی یک وجب از خاک ما کم نشود،که این درس بسیار بزرگی است که می‌شود ازشهدا آموخت.

حمزه در ادامه بیان کرد: در حال حاضر رسالت ما در دانشگاه‌ها به مدد این شهدا است و با توجه به کار ارزشمندی که شهدا انجام دادند و رسالتی که ما در دانشگاه با این نسل جوان که امانت‌اند در اختیار ما قرار دارند و تلاشی که در این زمینه انجام دهیم قطعا کمتراز کار که شهدا برای دفاع میهن اسلامی انجام دادند نیست.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: آینده این کشور روشن است وایشان دائما روح امید را مخصوصا به جوانان القاء و تزریق می‌کنند، ما هم باید نسبت به این مسئله خیلی حساس باشیم.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ادامه داد: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اهمیت دادن به جوانان و آرمان گرایی و مطالبه گری آنها است که باید در جامعه دانشگاهی عملیاتی شود.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi