پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:45:32 - یکشنبه 13 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان:
آیت‌الله رئیسی مکتب جدیدی را در خدمت بنا گذاشت
محمدی نژاد گفت: آیت‌الله رئیسی شخصی بود که مکتب جدیدی را در مدیریت و خدمت بنا گذاشت.

به گزارش دانشجو آزاد:  قاسم محمدی‌نژاد، رئیس بسیج اساتید استان کرمان در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت با عنوان “پرواز ستاره‌ها” که با حضور اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، گفت: آیت‌الله رئیسی شخصی بود که مکتب جدیدی را در مدیریت و خدمت بنا گذاشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: شهید رئیسی خادم جمهور بود و شهید جمهور شد؛ مردی که ارزش‌های انقلابی را در حوزه مدیریت، دوباره احیاء کرد و تراز خدمت در جایگاه ریاست‌جمهوری را بالا برد. 

وی تاکید کرد: رئیس‌جمهور فقید نشان داد که مدیریت برآمده از مکتب انقلاب اسلامی با اخلاص و توکل به خداوند، چه تأثیر شگفتی می‌تواند داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان با شاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات و یادآوری حضور اول وقت ایشان پای صندوق رأی، مشارکت در انتخابات را هم تکلیف شرعی و هم وظیفه اجتماعی ذکر نمود.

محمدی‌نژاد افزود: اکنون برهه حساسی است و مشارکت حداکثری در انتخابات آینده، به‌نوعی ادای دین نسبت به رئیس‌جمهور شهیدمان است؛ بنابراین لازم است بااقتدار در انتخابات پیش رو شرکت نموده و با رأی قاطع به فردی اصلح که بتواند راه شهدای خدمت را ادامه دهد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت نمائیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi