پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:21:41 - چهارشنبه 22 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادداشت قرارگاه شهید احمدی روشن:
آقای روحانی!منابع مالی سبد کالای معروفتان را از کجا تامین می کنید؟
آقای روحانی لطفا به جای سفرهای استانی و رای خریدن برای لیست محبوبتان دم انتخابات، توضیح دهید که منابع مالی سبد کالای معروفتان را از کجا تامین می کنید درحالیکه تامین مالی بخش های مختلف را در سال جاری کاهش دادید تا کسری بودجه را جبران کنید؟

به گزارش “دانشجو آزاد” قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن پیرامون فرمایشات آقای روحانی در  سفرهای استانی یزد و کرمان دریادداشتی نوشت:

آقای رئیس جمهور خوب بلد است در وانفسای رکود اقتصادی کشور، ذهن مردم را منحرف کند. طوری به جرثومه ی فساد سلام می دهد که اگر کسی نداند فکر می کند به مقام شامخ ۲۵شهید مظلوم بسیجی فتنه۸۸ سلام داده است.

کلا تلاش می کند کشور را با شگرد تلقین اداره کند. آنقدر بی خجالت می گوید ما تورم را کنترل کردیم که نه تنها مردم بلکه فریاد تولید کننده و کارآفرین را هم درآورده است. رکود اقتصادی دراین دولت جز بی تدبیری، پاسخ دیگری ندارد. فرمایشات این چنینی از رئیس دولت تدفین و بتن، گشایشی در اوضاع مالی مردم نمی کند.

دیگری حداقل مخالفانش را فقط خس و خاشاک خواند، آقای رئیس جمهور که مخالفینش را اصلا مردم نمی داند.

آقای روحانی لطفا به جای سفرهای استانی و رای خریدن برای لیست محبوبتان دم انتخابات، توضیح دهید که منابع مالی سبد کالای معروفتان را از کجا تامین می کنید درحالیکه تامین مالی بخش های مختلف را در سال جاری کاهش دادید تا کسری بودجه را جبران کنید؟ حالا که کشور غرق کسری بودجه است به چه عددی از کسری برسیم دست از جیب مردم برمیدارید؟

دفتر خواهران قرارگاه احمدی روشن استان کرمان

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi