به گزارش “دانشجو آزاد “ ؛ سید معین هاشمی از برگزاری همایش یک روزه توسعه بازار و برند سازی در کسب و کار شرکتهای تعاونی جنوب شرق کشور در تاریخ سی ام تیر ماه خبر داد و گفت :در این همایش ۱۲۰ نفر از مدیران تعاون ، دبیران اتاق تعاون و مدیران عامل اتحادیه ها و شرکتهای تعاونی تولیدی و خدماتی استانهای کرمان ، هرمزگان ، یزد و سیستان و بلوچستان شرکت می کنند.
وی هدف اصلی برگزاری این همایش را آموزش و توانمند سازی مدیران تعاونیها در راستای توسعه رقابت پذیری تعاونیها در بخش صادرات و ارتقای توان آنها در ارائه کالا و خدمات در بازارهای جهانی عنوان کرد و گفت : تقویت بازاریابی و فروش ، ایجاد و توسعه برند مطرح و نهادینه سازی فعالیتهای شبکه ای در بین تعاونیها از دیگر اهداف همایش توسعه بازار و برند سازی در کسب و کار شرکتهای تعاونی جنوب شرق کشور است .
مدیر تعاون ، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تآکید بر رعایت ساز و کارهای ایجاد یک برند در تعاونیها گفت : مطمئناً افزایش کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده از سوی تعاونیها نیز در این ساز و کار بسیار اهمیت دارد .
هاشمی مهمترین اقدامات اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بخش حمایت از برند سازی تعاونیها را حمایت از برند سازی در شرکتهای تعاونی در قالب پرداخت بخشی از هزینه برند حلال و برگزاری دوره های آموزشی با هدف آشنایی مدیران تعاونی با مزایا و روند برند سازی عنوان کرد و گفت : همچنین این اداره کل تا سقف ۶۰ درصد هزینه دریافت گواهینامه ISO9001 ، گواهینامه بین المللی استاندارد صنایع غذایی و همچنین در بخش حمایت از توسعه صادرات تعاونیها تا سقف ۶۰ درصد هزینه های حضور در نمایشگاههای داخلی و بین المللی و هزینه های صدور بیمه نامه های گمرکی شرکتهای تعاونی را به صورت کمک بلاعوض پرداخت می کند .
انتهای پیام/