پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:55:34 - دوشنبه 23 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پوستر همایش بین‌المللی راه ابریشم در کرمان رونمایی شد
پوستر همایش بین‌المللی راه‌ ابریشم امروز (دوشنبه) با حضور رییس پژوهشکده ابنیه و بافت‌های فرهنگی و تاریخی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و جمعی مسئولان استان کرمان در دانشگاه شهید باهنر کرمان رونمایی شد.

 به گزارش دانشجو آزاد:  به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، همایش بین‌المللی راه ابریشم از ۱۶ لغایت ۱۸ بهمن ۱۴۰۳ با محوریت معرفی ظرفیت‌های راه ابریشم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش بین‌المللی راه ابریشم با ارائه مقالات علمی ازسوی علاقمندان و دانشگاهیان در محورهای میراث‌فرهنگی ناملموس راه‌های تاریخی، راه‌های فرهنگی و تاریخی، تجارت حفاظت و مرمت راه و آثار تاریخی و فرهنگی مرتبط با آن، فناوری‌های نوین در شناسایی موقعیت راه‌های تاریخی و عناصر وابسته، اقتصاد راه ابریشم و محور ویژه راه ابریشم و راه‌های تاریخی کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش به معرفی پتانسیل‌های تاریخی و فرهنگی استان کرمان کمک کرده و فرصتی برای معرفی دوباره این ظرفیت‌ها با هدف جریان‌سازی در بخش‌های مختلف و ایجاد حساسیت در معرفی داشته‌های استان مؤثر بوده و جنبه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، گردشگری تاریخی و تمدنی حول محور راه ابریشم در کرمان را برجسته‌سازی و معرفی می‌کند.

علاقه‌مندان به ارائه مقاله در این همایش تا ۷ آبان ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت همایش به آدرس http://silkroad.richt.ir اطلاعات تکمیلی درخصوص همایش بین‌المللی راه ابریشم را کسب کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi