پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:11:00 - یکشنبه 22 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی از یکشنبه ۲۲ مهرماه
امکان ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی دوره ابتدایی و دوره‌های اول و دوم متوسطه برای دانش آموزان و معلمان از یکشنبه ۲۲ مهرماه فراهم می شود.

   به گزارش دانشجو آزاد:  به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رئیس اداره تعاون، امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اعلام کرد: در راستای تسهیل دسترسی دانش آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای دانش آموزان و معلمان از یکشنبه ۲۲ مهرماه فعال شد.

وی افزود: به منظور تهیه کتاب درسی به صورت تک جلدی، دانش آموزان و معلمان می‌توانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir و یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و ورود به بخش سفارش تک جلدی سامانه، اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم نمایند. پس از تکمیل فرایند ثبت سفارش و اخذ کد پیگیری، بسته‌های سفارشی از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مکان اعلام شده، به متقاضی تحویل داده می‌شود.

اثنی عشری گفت: فایل کامل کتاب‌های درسی تمام دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی در قالب فایل پی دی اف نیز به صورت رایگان از طریق پایگاه کتاب‌های درسی به نشانی chap.sch.ir  قابل دریافت است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi