پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:06:01 - یکشنبه 22 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمک ۳۱ میلیاردی به خانواده زندانیان نیازمند استان کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سه ماه گذشته بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به زندانیان نیازمند و خانواده آنها در استان کرمان کمک شده است.

 به گزارش دانشجو آزاد:  حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در نشست هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان استان کرمان با اشاره به فعالیت کارخانه آب معدنی انجمن حمایت زندانیان در بردسیر، اظهار داشت: در نشست هیئت مدیره این انجمن مقرر شد خط جدید تولید آب نیم لیتری این مجموعه از محل تسهیلات راه‌اندازی شده و اقساط تسهیلات نیز از محل درآمد حاصل از فروش این محصول پرداخت شود.

وی با بیان اینکه در سه ماه گذشته بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به خانواده زندانیان نیازمند استان کرمان کمک شده است، گفت: پرداخت هدایا به زندانیان سادات و زندانیان با نام «علی» نیز مورد تصویب اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، بیان کرد: پرداخت وام به کارمندان و بازنشستگان انجمن حمایت زندانیان و خانواده زندانیان نیازمند تا سقف تعیین شده نیز در این نشست مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی وضعیت مجموعه پرورش ماهی بعثت، گفت: در این ارتباط تصمیم‌گیری‌های لازم به منظور افزایش راندمان و سایر موارد مربوطه انجام شده است، همچنین اقدامات انجام شده در مجموعه گردشگری بعثت نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و بر تکمیل و تجهیز ۱۳ آلاچیق، مهمانسرای و فضای سبز این مجموعه تاکید شد.

در این نشست پرویز سلیمانی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان نیز اظهار داشت: از هشتم مردادماه سال جاری تاکنون ۷۸۵ بسته آموزشی شامل کیف و نوشت افزار در بیت فرزندان بی بضاعت مددجویان زندان‌های استان کرمان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۵۱۰ سبد کالا به ارزش هر کدام ۱۵ میلیون ریال در بین خانواده زندانیان نیازمند، بیان کرد: در این مدت ۱۴۳ بسته یک کیلویی گوشت گرم و ۱۳۵ کیلوگرم خرما نیز در بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان، ضمن اشاره به اعزام ۳۸ نفر از زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنها به کربلای معلی، گفت: به طور کلی از هشتم مردادماه سال جاری تاکنون ۳۱ میلیارد و ۸۳۹ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۸۵۰ ریال به زندانیان نیازمند و خانواده آنها کمک شده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi