پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:23:11 - یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه کرمان:
حامی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها هستم
امام جمعه کرمان با اشاره به نقش کرسی‌های آزاد اندیشی در بین جامعه دانشگاهی گفت: حامی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها هستم.

به گزارش دانشجو آزاد:   حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در نشست صمیمی و هم اندیشی معاون آزاد اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان و مسئولین این بخش، با اشاره به نقش کرسی‌های آزاد اندیشی در بین جامعه دانشگاهی گفت: حامی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها هستم.

 وی ضمن تقدیر از اجرای کرسی آزاد‌های اندیشی در دانشگاه‌های استان افزود: کرسی آزاد اندیشی در فکر و اندیشه مخاطب باید اثر گذار باشد و این اثر، به قطع باید مثبت باشد چرا که اصل یک کرسی آزاد اندیشی بر تاثیر آن بر مخاطب است. 

او تاکید کرد: باید مخاطب وقتی وارد جلسه کرسی آزاد اندیشی می‌شود و از آن خارج می‌شود تفاوتی داشته باشد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در اجرای کرسی‌ها باید به صورت متکلم پیش‌رود؛ گفت: موضوع کرسی‌های نظریه پردازی را پیگیری کنید و روی کیفی سازی اینگونه فعالیت‌ها بیشتر کار کنید. 

 سپس معاون آزاد اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان نیز گفت: در واقع معاونت آزاد اندیشی، ماموریت توسعه گفتمان آزاد اندیشی، حمایت، آموزش و پشتیبانی را در اجرای مطلوب کرسی‌های آزاد اندیشی و برنامه‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است. 

محمد یاسین مهرراد افزود: از ابتدای مهر ماه سال قبل تا کنون بیش از ۲۵ کرسی آزاد اندیشی و ۳۰ تریبون آزاد در سطح دانشگاه‌های سراسر استان به اجرا درآمده است.

در ادامه این نشست مسئولین آزاد اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمان، به بیان دیدگاه‌ها، مطالبات و موانع کار خود در سطح دانشگاه‌ها پرداختند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi