به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایسنا، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: داوطلبان می توانند از ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۶ بهمن با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org و وارد نمودن اطلاعات خود، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
وی در ادامه افزود: چنانچه هر داوطلبی پس از دریافت کارت، مغایرتی در مندرجات ازنظر مشخصات فردی، زبان خارجه و سهمیه ملاحظه کرد، می تواند با مراجعه به باجه های رفع نقص نسبت به آن اقدام کند.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در مورد زمان و مکان رفع نقص گفت: داوطلبان حوزه تهران جهت رفع نقص می بایست در یکی از روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۳:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به مجتمع دانشگاهی ولی عصر تهران مرکزی واقع در میدان امام حسین- ابتدای خیابان دماوند مراجعه کنند. داوطلبانی که محل حوزه امتحانی آنها یکی از ۱۰ واحد دانشگاهی مجری این آزمون (واقع در شیراز- اصفهان- اهواز- مشهد- تبریز- کرمانشاه- کرمان- ساری- رشت و زاهدان) می باشد، لازم است در یکی از روزهای فوق به محل باجه رفع نقص حوزه امتحانی خود مراجعه نمایند.
به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش، وی در پایان گفت: داوطلبان در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی می توانند به سایت www.azmoon.org مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.