پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

21:01:49 - چهارشنبه 12 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نتیجه دیدار والیبال ایران و ژاپن در انتخابی المپیک
تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ملی پوشان ایران به پایان رسید.

به گزارش “دانشجوآزاد

نتیجه والیبال ایران و ژاپن:

تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در چهارمین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۱۴:۴۵ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد در سالن متروپولیتن شهر توکیو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با باتری سه بر یک ایران به پایان رسید.

ست اول ۲۵ بر ۲۰ ایران

دو تیم تا امتیاز ۴ برابر پیش می رفتند اما ژاپنی ها از دریافت اشتباه بازیکنان ایران استفاده کردند و دو امتیاز جلو افتادند. در ادامه بازیکنان ایران با تلاش زیاد توپ را به زمین خودشان برگرداندند و با اسپک خوب موسوی امتیاز ۵ را کسب کردند. موسوی با یک سرویس عالی نتیجه را ۶ بر ۶ برابر کرد.

ملی پوشان ایران در ادامه با دفاع روی تور خوب و سرویس قدرتی موسوی دو امتیاز پیاپی کسب کردند و با برتری ۸ بر ۶ به استراحت فنی اول رفتند. ژاپنی ها با اسپک قدرتی توانستند در نتیجه ۱۳ بازی را برابر کنند اما باز هم این بازیکنان ایران بودند که توانستند فاصله را افزایش دهند و با برتری ۱۶ بر ۱۴ به استراحت فنی دوم بروند.

موسوی با یک سرویس خوب دیگر فاصله را به سه امتیاز افزایش داد و نتیجه را ۱۷ بر ۱۴ کرد. ملی پوشان ایران که در سرویس، دفاع روی تور و اسپک در این ست خوب کار کردند در نهایت فاصله امتیازی را حفظ کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز این ست شدند.

ست دوم ۲۵ بر ۱۹ ژاپن

دو تیم در این ست پایاپای پیش رفتند تا اینکه ژاپنی ها با یک دفاع روی تور خوب و اسپک هدفمند توانستند دو امتیاز پیاپی کسب کنند و با برتری ۸ بر ۶ به استراحت فنی اول بروند.

بازیکنان ژاپن همچنان در دفاع روی تور و اسپک خوب کار می کردند و فاصله امتیازی را بیشتر کردند تا با برتری ۱۶ بر ۱۱ به استراحت فنی دوم بروند. موسوی برخلاف ست اول در این ست بی دقت عمل کرد و چندین امتیاز را از دست داد.

هنگامی که فاصله امتیازی بیشتر شد و نتیجه ۱۹ بر ۱۳ به نفع ژاپن شد، لوزانو(Raúl Lozano) درخواست وقت استراحت کرد. میرازاجانپور پس از ورودش به زمین دو امتیاز پیاپی کسب کرد تا نتیجه ۲۰ بر ۱۶ شود.

شیمیزو(Kunihiro Shimizu) در این ست ستاره ژاپنی ها بود و در اسپک و سرویس چندین امتیاز برای تیمش کسب کرد تا تیم ملی ژاپن با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز این ست شود.

ست سوم ۲۵ بر ۲۲ ایران

ژاپنی ها از همان ابتدای ست دو امتیاز فاصله ایجاد کردند اما ملی پوشان ایران با دفاع های روی تور خوب در امتیاز ۷ بازی را برابر کردند اما سرویس قائمی در ادامه به تور برخورد کرد تا ژاپن با برتری ۸ بر ۷ به استراحت فنی اول برود.

بازیکنان ایران با دریافت های عالی و دفاع های خوب چهار امتیاز پیاپی کسب کردند تا نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به نفع ایران شود. غلامی با یک دفاع دیگر امتیاز ۱۳ را برای ایران کسب کرد. تیم ملی والیبال ایران فاصله امتیازی را حفظ کرد تا با برتری ۱۶ بر ۱۲ به استراحت فنی دوم بروند.

دریافت های خوب بازیکنان ژاپن که باعث می شد تا چندین بار توپ بین دو تیم رد و بدل شود هم تاثیری نداشت و ملی پوشان ایران با دفاع های خوب و اسپک های قدرتی توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شوند.

ست چهارم ۲۷ بر ۲۵ ایران

ژاپنی ها با اسپک های خوب و دریافت های ضعیف ایران نهایت استفاده را بردند و با نتیجه ۶ بر ۳ جلو افتادند. دریافت های بد باعث شده بود تا معروف هم نتواند پاس های خوبی برای مهاجمان ارسال کند.

سرویس بازیکن ژاپن به بیرون رفت و در ادامه با دفاع خوب موسوی ایران فاصله را به یک امتیاز کاهش داد. شهرام محمودی با یک اسپک خوب بازی را در نتیجه ۷ برابر کرد و در ادامه دفاع ناقص بازیکنان ژاپن امتیاز ۸ را برای ایران در پی داشت تا تیم ملی والیبال ایران با برتری ۸ بر ۷ به استراحت فنی اول برود.

شیمیزو با اسپک های خوبش بازی را در نتیجه ۱۰ برابر کرد. دو تیم پس از این امتیاز تا نتیجه ۱۵ بر ۱۵ برابر پیش رفتند اما اسپک شیمیزو در زمین ایران نشست تا ژاپن با برتری ۱۶ بر ۱۵ به استراحت فنی دوم برود.

ژاپنی ها با تلاش زیاد اسپک های ایرانی ها را دریافت می کردند و اجازه نمی دادند توپ ها در زمین بخوابد و با اسپک های قدرتمند هم امتیاز کسب می کردند تا با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ جلو بیفتند.

با اسپک های خوب محمودی و زرینی، تیم ملی ایران نتیجه را ۲۲ بر ۲۲ مساوی کرد. تا امتیاز ۲۴ دو تیم برابر بودند اما با دفاع خوب موسوی، ایران به امتیاز ۲۵ رسید تا سرمربی ژاپن درخواست وقت استراحت کند.

ژاپنی ها که نمی خواستند بازی را واگذار کنند تلاش زیادی کردند اما اسپک عبادی پور و محمودی دو امتیاز پیاپی برای ایران در پی داشت تا ملی پوشان ایران با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ پیروز این ست شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.

 

سیمرغ

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi