پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:59:04 - چهارشنبه 6 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۳۰۰۰ معلم جدید در مدارس کرمان مشغول به کار می‌شوند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳ هزار معلم جدید از مهر ۱۴۰۳ در مدارس استان کرمان مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش دانشجو آزاد:  رضا رضایی در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که با محوریت پروژه مهر برگزار شد، گفت: جوان سازی و توانمند سازی معلمان از اولویت‌های آموزش و پرورش است که با استخدام نیرو‌های جدید در این زمینه گام برمی داریم و این موضوع در واقع نقطه اتکای نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: در زمینه استخدام باید به گونه‌ای عمل شود که هم به سود دانش آموزان و خانواده‌ها باشد و هم قبل از آن تامین اعتبار حقوق و مزایای آنان از خزانه دولت صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: کلاس درس با ۴۵ دانش آموزان نباید داشته باشیم، توزیع متوازن و متعادل دانش آموزان در کلاس درس باید رعایت شود، ثبت نام دانش آموزان میان پایه بر عهده مدیر مدرسه است و کلاس بندی‌ها باید سریعتر انجام شود.

رضایی با بیان اینکه هیچ دانش آموزی اول مهر نباید بدون کتاب بماند، بیان داشت: مدیران مدارس موظف هستند موضوع ثبت نام کتاب دانش آموزان را مدیریت کنند و ثبت نام اتباع خارجی داخل استان فقط بر اساس کد یکتا صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: جلسات پروژه مهر به صورت مرتب باید در شهرستان‌ها و مناطق برگزار شود، نظرسنجی از مردم و خانواده در خصوص روند ثبت نام بر اساس QR کد ضروری است، در ثبت نام‌ها کروکی مدارس باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین بر رعایت موازین لباس دانش آموزان، رعایت حجاب و عفاف در مدارس، ترویج فرهنگ جوانی جمعیت، تصحیح اوراق امتحانات نهایی، آموزش ضمن خدمت معلمان، نظارت بر مدارس غیردولتی، پایگاه‌های اوقات فراغت، درآمد زایی هنرستان‌ها و… تاکید کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi