به گزارش ” دانشجوآزاد ” : دکتر نوبخت که عضو کمیته ارزیابی تشخیص کارگزاری شرکت های دانش بنیان معاونت علمی رییس جمهور نیز می باشد با اشاره بر ضرورت بازاریابی بعنوان یکی از عوامل موفقیت شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد: بازاریابی پایه همه واحدهای توسعه یافته است و به عنوان یک بخش مهم شناخته می شود و به همین دلیل لازم است همه شرکت ها به یک بازوی بازاریابی مجهز شوند.
عضو کارگروه بررسی و مطالعات قوانین انجمن پارکهای فناوری کشور با تاکید بر ضرورت مشورت در برخورد و حل مشکلات خاطر نشان کرد: امروز بدون مشورت نمی توان قدمی برداشت و به همین دلیل ایجاد کارگروهی برای حل مشکلات و بررسی پیشنهادات بسیار ضروری می نماید. پارک و شرکت های دانش بنیان به همت و کمک یکدیگر می توانند گام های بلندی در جهت توسعه فناوری کشور بردارند.
عضو کارگروه تخصصی اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به بررسی ملاک های ارزیابی شرکت ها پرداخت و توضیح داد: ملاک های علمی و تحقیقاتی، اقتصادی و فناوری و همچنین تعامل و هم افزایی سازمانی و پرسنلی، از مهمترین ملاک های ارزیابی شرکت ها بوده است.