پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:01:55 - یکشنبه 7 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همه دانشگاه‌های مادر می‌توانند دانشجوی خارجی بگیرند
مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان از تدوین آیین نامه دانشجویان غیرایرانی غیر بورس خبر داد و اعلام کرد که طبقاین آیین نامه همه دانشگاه‌های مادر می‌توانند دانشجوی خارجی بگیرند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر؛ صمد حاجی جباری گفت: آیین نامه دانشجویان غیرایرانی غیر بورس چهارچوب پذیرش دانشجویان غیرایرانی با هزینه شخصی را در دانشگاه های کشورمان مشخص می کند.

وی افزود: براساس این آیین نامه شرایط پذیرش و مسایل بررسی علمی این دانشجویان بر عهده دانشگاه ها قرار داده شده است و اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان نیز براین مساله نظارت خواهد داشت.

مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان افزود: تمام دانشگاه های مادر در استان ها که شامل حدود ۳۵ دانشگاه می شوند و حدود ۸ دانشگاه در استان تهران از شاخص های لازم برای پذیرش دانشجوی خارجی برخوردار هستند و می توانند دانشجوی خارجی پذیرش کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته تعداد دانشجویان غیرایرانی غیر بورس نسبت به سال ۹۲ سه برابر شده بود یعنی یک هزار و ۱۰۰ دانشجو به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو افزایش یافته بود که امیدواریم امسال این رقم به ۸ هزار نفر افزایش یابد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi