پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:09:05 - سه شنبه 17 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نوجوانان کرمانی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کردند
نوجوانان کرمان، دیار مقاومت در بیانیه‌‌ای ضمن حمایت از جبهه مقاومت، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کردند.

 به گزارش دانشجو آزاد: نوجوانان کرمانی امروز طی بیانیه‌ای با اعلام حمایت خود از جبهه مقاومت، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

امت بزرگ جهان اسلامی و ملت شریف و قهرمان، نوجوانان مقاومت جهان اسلام

امروز در منطقه غرب آسیا، شاهد ظلم‌های فراوان رژیم صهیونیستی و نقض عدالت و انسانیت توسط این رژیم غاصب هستیم.

رژیم جلادی که در میانه میدان، توان هماوردی و رویارویی با مجاهدان و مبارزان قهرمان جریان مقاومت را ندارد، انتقام خود را از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع می گیرد.

نوجوانان دیار سلیمانی به عنوان نسلی تمدن ساز و مقاوم، همانطور که در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی خلق کردند و شهدای بی‌بدیلی همچون شهید حسن یزدانی فاتح اروند را تقدیم راه توحید و عدالت کردند، امروز هم با تمام توان و با اراده ای محکم و پولادین در میدان حاضر اند و در آینده ای نزدیک، پرچم پرافتخار مجاهدت و آزادگی را به دست مولای مظلومان و مقتدای خداپرستان (عج) می‌رسانند.

خداوند فرموده که ظالمین در زمین جزء نابودشدگان هستند. شرط تحقق این وعده الهی، درس گرفتن از فرهنگ سرخ عاشورا، الگو گرفتن از حضرت علی‌اکبر(ع)، ولایت‌پذیری و تبعیت از امام خامنه‌ای(حفظه الله) حفظ اتحاد و همبستگی و برادری و نزدیک‌شدن قلب‌ها به یکدیگر است.

اگر اینگونه بودیم، قطعاً نصرت الهی شامل حال ما می‌شود و مانند نوجوانان مظلوم و مقتدر غزه و لبنان، در زیر باران بمب و آتش و گلوله، اراده خود را بر دشمن تحمیل کرده و به فرموده سیدالشهدای مقاومت، همه تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

در پایان از ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که یکبار دیگر، پرچم اقتدار ایران را در منطقه برافراشتند و اثبات کردند در میدان دفاع از حقیقت، انسانیت و عدالت، ثابت قدم هستند، تشکر می‌کنیم.

همچنین نسبت به نوجوانان جهان اسلام، ابراز محبت و دوستی می کنیم و به آنها می‌گوییم خداوند حامی مستضعفان و مظلومان است و با استقامت و پایمردی، به زودی قله‌های عزت، عظمت و بزرگی را فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام


پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi