پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:11:59 - شنبه 26 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشست هیئت اندیشه‌ورز استان کرمان با حضور مدیران دانشگاه‌ها برگزار شد
جلسه هیئت اندیشه‌ورز استان کرمان با موضوع تبیین و تعیین محور‌های مشارکت هیئت اندیشه‌ورز استان کرمان در عملیاتی نمودن نقشه جامع علمی کشور برگزار گردید.

به گزارش دانشجو آزاد:  نخستین جلسه هیئت اندیشه‌ورز استان کرمان با حضور مدیران و نمایندگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان ، پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان استان کرمان در محل سالن کنفرانس مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه، فرآیند شکل‌گیری هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی را ذیل ستاد علم و فناوری شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی را تشریح نمود.

حسین اکبری‌فرد بر اساس آیین‌نامه هیئت اندیشه‌ورز استانی، توجه به تنوع مسائل، ظرفیت­ها، فرهنگ‌ها، قومیت‌ها، زبان‌ها در استان‌های مختلف و شناخت درست از مسائل و شناسایی و بهره­مندی حداکثر از ظرفیت‌های موجود در کشور و نیز پرهیز از تمرکزگرایی در حکمرانی را امری مهم و تعیین‌کننده برشمرد.

سپس معاون آموزشی و پژوهشی ستاد علم و فناوری شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در ارتباط مجازی، در خصوص نقش نخبگان در هدایت جامعه و اثربخشی در مسیر پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی را مطرح نمود.

غلامرضا سلیمی نقش شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در زمینه راهبری قدرت نظام را مورد اشاره قرار داده و در خصوص نقشه جامع علمی کشور توضیحات جامعی ارائه داد.

در ادامه اعضای حقیقی و حقوقی هیئت اندیشه‌ورز استان کرمان، نقطه‌نظرات خود را در خصوص موضوعات مطرح شده بیان نمودند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi