پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:35:40 - سه شنبه 29 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشست دانشگاهیان شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با موضوع انتخابات برگزار شد
معاون اسبق سیاسی سپاه ثارالله کرمان در نشست دانشگاهیان شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با اشاره به اهمیت نقش جامعه دانشگاهی در عرصه انتخابات گفت: باید جهاد تبیبن صورت گیرد و مردم را آگاه کرد.

به گزارش دانشجو آزاد:  به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه جیرفت نشست اساتید و دانشگاهیان شهرستان‌های جنوب استان کرمان با موضوع جهاد تبیین ، اهمیت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری در سالن آمفی تئاتر سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد. 

مسعود کاظمی مقدم معاون اسبق سیاسی سپاه ثارالله کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات گفت: این چهل و دومین انتخاباتی است که در کشور ما از آغاز انقلاب تا کنون برگزار و مردم سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند.

وی افزود: ایران کشوری بسیار مهم و اثرگذار در دنیا است و جهان می‌داند این کشور ۸۰ میلیونی در اکثر عرصه‌های مختلف به قدرت‌های جهانی تنه می‌زند و برابری می‌کند.

او اظهار کرد: یکی از این عرصه‌ها انتخابات است که سرنوشت اجرایی کشور به دست خود مردم انتخاب و تعیین می‌شود؛ این مزیت است که در خاورمیانه، کشور ما را از سایر کشور‌ها جدا کرده است.

کاظمی گفت: در خیلی از عرصه‌ها در جمع ده کشور برتر دنیا و در برخی دستاورد‌ها جزو ۵ کشور برتر دنیا و در مواردی هم در رتبه اول دنیا هستیم که این نتیجه تلاش‌های همکاران دانشگاهی شما و دستاورد‌های دانشمندان این مرز و بوم است.


وی تاکید کرد: تمامی دستاورد‌ها و کاربرد‌های  انرژی هسته‌ای نتیجه تلاش نخبگان همین مرز و بوم و دست پروده نظام اسلامی است.

معاون اسبق سیاسی سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اهمیت نقش جامعه دانشگاهی در عرصه انتخابات افزود: باید جهاد تبیبن صورت گیرد و مردم را آگاه کرد.

او گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi