پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:29:24 - دوشنبه 21 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان مطرح کرد:
میلیون‌ها چشم نظاره‌گر انتخابات ایران
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: انتخابات امروز ریاست جمهوری به‌عنوان یک رویداد سیاسی مهم در مقطع کنونی محسوب می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد: مصطفی جعفری کرمانی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» مسئله انتخابات را یک موضوع بسیار مهم و استراتژیک برای این انقلاب دانست و عنوان کرد: اهمیت این موضوع به حدی است که مقام معظم رهبری در اکثر سخنرانی‌های خودشان در حوزه انتخابات از این مسئله فراوان سخن رانده‌اند.

وی ادامه داد: به‌طور مثال ایشان در سخنرانی سال ۷۴ فرمودند؛«مسأله‌ انتخابات، مسأله‌ بسیار مهم و اساسی و تعیین‌کننده‌ای است زیرا اهمیت انتخابات از جهات گوناگونی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان افزود: یکی از علت‌های اهمیت انتخابات ان است که نظام ما نظامی متّکی به ایمان‌ها، عواطف و علایق مردمی است و اساساً سرِّ شکست‌ناپذیری این نظام همین تکیه به مردم است.» در این دوره از انتخابات با توجه به حادثه اخیر و شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه، این اهمیت دو چندان نیز شده است.

جعفری کرمانی‌پور ادامه داد: این انتخابات به‌عنوان یک رویداد سیاسی مهم در مقطع کنونی محسوب می‌شود و چشم میلیون‌ها نفر نه تنها در ایران بلکه در منطقه و جهان به این رویداد مهم دوخته شده است.

وی اذعان کرد: در کنار حضور حداکثری، انتخاب رئیس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی نیز دارای اهمیت به‌سزایی است، رأی دادن آگاهانه در واقع سنجش نسبی افراد اصلح در اداره کشور است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان افزود: آیت‌الله رئیسی الگویی به‌تمام معنا برای ریاست جمهوری آینده را به مردم معرفی کردند، دولت او دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی بود که از آن جمله می‌توان به حضور در بین مردم حتی در دور افتاده‌ترین نقاط کشور، انجام کار جهادی، خستگی‌ناپذیری، اتکا به توان داخلی و مدیریت فراجناحی اشاره کرد.

جعفری کرمانی‌پور افزود: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی این هنر را داشت که از همه تهدید‌ها برای این ملت فرصت ساخت، او امید را به ملت برگرداند و کسی بود که دل دشمن را لرزاند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران، با حضور پرشور و با بصیرت خود در انتخابات، ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت خواهند بود.

انتهای خبر/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi