پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:08:41 - یکشنبه 24 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان معرفی شد
محمدعلی نخعی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان معرفی شد.

به گزارش دانشجو آزاد: 

آئین معارفه و تکریم مسئولان جدید و پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران کرمان با حضور هیأت رئیسه این دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان و جمعی از دانشجویان در سالن کنفرانس شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در این مراسم طی سخنانی به اهمیت و جایگاه بسیج دانشجویی به عنوان یکی از ارکان بنیانگذار تحولات اساسی در دانشگاه‌ها و حوزه خدمت رسانی به نسل جوان در مباحث بصیرت افزایی و دانش افزایی اشاره کرد.

مصطفی جعفری کرمانی پور افزود: از تشکلی مانند بسیج دانشجویی با وجود ظرفیت عظیم نیروی جوان و توانمند انتظار می‌رود به عنوان نیروی پیشران در دانشگاه‌ها به ایفای نقش بپردازند و در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اخلاقی الگو باشند.

سپس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان نیز ضمن اشاره به نامه مقام معظم رهبری در ۱۴ خردادماه سال جاری خطاب به دانشجویان اروپایی که فرمودند شما دانشجویان در جای درست تاریخ ایستاده اید بر اهمیت و قدرت گفتمان انقلاب اسلامی در جهان تآکید و خاطرنشان ساخت: گفتمان انقلاب اسلامی امروزه توانسته مکتب اسلام را که مقبول همه آزادی خواهان عالم است مورد توجه جدی قرار دهد.

سید هادی طباطبایی، بر تبیین و بازنمودن گره‌های ذهنی دانشجویان در حوزه‌های مختلف و توسعه اقدامات فرهنگی و جهادی توسط بسیج دانشجویی تاکید نمود.

در پایان این مراسم طی حکمی محمدعلی نخعی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران کرمان منصوب و از خدمات حسین زنجانی، مسئول پیشین بسیج دانشجویی این دانشگاه قدردانی شد.


پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi