پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:43:25 - یکشنبه 13 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده جیرفت و عنبرآباد مطرح کرد
قول پیگیری و حل مشکلات دانشگاه جیرفت
سعیدی با اشاره ظرفیت های دانشگاه جیرفت در جنوب استان کرمان گفت:تلاش خواهم کرد مشکلات دانشگاه جیرفت به حداقل ممکن برسد.

به گزارش دانشجو آزاد: 

بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در نشست مشترک با هیات رئیسه دانشگاه جیرفت واقع در جنوب استان کرمان گفت: فقدان رییس جمهور پرتلاش و خدمتگذار ضایعه بزرگی برای کشور بود. 

وی افزود:اما کشور با قدرت ادامه مسیر خواهد داد و این از برکات وجود، ولی فقیه و رهبری نظام جمهوری اسلامی است.

او همدلی و وحدت  مجموعه دانشگاهی دانشگاه جیرفت را ستودنی خواند و اظهار کرد: تدبیر رییس و هیات رییسه دانشگاه منجر به ارتقا و بالا بردن سطح کیفی و کمی دانشگاه گردیده است. 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان تاکید کرد: تلاش کنید اثرات دانشگاه جیرفت را در کشور و بین الملل در حوزه فناوری ارتقا ببخشید.

وی گفت: تلاش خواهم کرد مشکلات دانشگاه جیرفت به حداقل ممکن برسد.

او افزود: دولت در شرف تغییر است، اما در همین زمان کم هم تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های باقی مانده برای کمک به این دانشگاه استفاده کنیم.

سعیدی اعلام کرد: در دانشگاه جیرفت تلاش‌های گسترده‌ای شده، اما اطلاع رسانی درستی انجام نشده و برای مردم ناشناخته است.

نماینده جیرفت و عنبرآباد گفت: کار گروه‌های متعددی برای پیشرفت و توسعه منطقه تشکیل دادیم که اولویت‌ها در آنجا ریل گذاری می‌شود و نیاز‌های دانشگاه جیرفت هم در این کارگروه اولویت گذاری و تا حصول نتیجه پی گیری خواهد شد.

*تلاش در جهت جذب دانشجوی بین المللی 

سپس رییس دانشگاه جیرفت نیز گفت: استقلال هیات امنای دانشگاه، افزایش رشته‌های مورد نیاز مقطع لیسانس و تحصیلات تکمیلی، افزایش سرانه‌های دانشجویی، آموزشی و پژوهشی، تاسیس سرای دانشحویان متاهل را از جمله اقدامات صورت گرفته برشمرد. 

حسین شکفته افزود: ساخت کتابخانه و آمفی تئاتر دانشگاه از بزرگترین پروژه‌های  آموزشی در دانشگاه جیرفت است.


وی تاکید کرد: در تلاش هستیم هیات ممیزه دانشگاه را مستقل نماییم و دانشجوی بین المللی جذب نماییم.

*تاثیرگذاری دانشگاه جیرفت


در ادامه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه جیرفت نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد و امام راحل گفت: برکت خون شهدای پانزده خرداد و رهنمود‌های امام راحل همین صندوق رای و انتخاب توسط مردم است.

حجه الاسلام اصغر شاهرخی افزود: دانشگاه جیرفت این ظرفیت را دارد که نه در جنوب کرمان بلکه در کشور تاثیر گذار باشد و از ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه نیروی انسانی و زیر ساخت‌ها دارد.

او خطاب به نماینده جیرفت گفت: امیدواریم در دوره نمایندگی جنابعالی شاهد تعالی یشتر دانشگاه خصوصا زیرساخت‌های عمرانی باشیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi