پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:10:54 - یکشنبه 24 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد
ضرورت شکل گیری مولد سازی در دانشگاه پیام نور
شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور ر مجلس شورای اسلامی از دانشگاه پیام نور کرمان بازدید و در جمع مدیران این دانشگاه خضور یافت.

به گزارش دانشجو آزاد: شهباز حسن پور در جلسه رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور کرمان حاضر شد و پس از استماع نظرات آنان به بیان راهکار‌های مهم در حوزه رشد و پیشرفت دانشگاه پرداخت.

نماینده مردم کرمان و راور ر مجلس شورای اسلامی، دانشگاه را مظهر همه زیبایی‌ها دانست و گفت همانگونه که امام راحل فرمودند:”دانشگاه مبدا همه تحولات است” و لذا ما برای تحول و جهش در استان نیازمند نظرات شما دانشگاهیان هستیم.

وی به مسئله مولد سازی و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: باید اتاق فکری در دانشگاه پیام نور استان شکل بگیرد تا مسئله مهم مولد سازی و کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد‌ها عملیاتی شود.

او در پاسخ به سئوال مربوط به تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، از تصویب طرح استخدام کارکنان شرکتی همه دستگاه‌های دولتی در مجلس خبر داد و افزود: تلاش برای بهبود معیشت اقشار مختلف جامعه در دستور کار مجلس قرار دارد که تصویب این طرح یکی از این اقدامات است.

نماینده مردم کرمان ضمن گلایه از توسعه کم شهر کرمان در مقایسه با بسیاری از مراکز استانی و حتی شهرستان‌های دیگر، گفت: در دوره ۴ ساله پیشرو همه تلاش مان را خواهیم کرد تا شاهد افزیش نرخ اشتغال در کرمان باشیم و بتوانیم شاخص‌های توسعه و سرمایه گذاری در استان را رشد دهیم.

*ارائه خدمات آموزش عالی در نقاط محروم

گفتنی است در ابتدای این جلسه فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان نیز گزارشی از وضعیت دانشگاه پیام نور استان ارائه کرد و عدم توجه به برخی ویژگی‌های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور در برخی طرح‌های آمایش را موجب نگرانی خواند و افزود: یکی از این ویژگی ها، ارائه خدمات آموزش عالی در نقاط محروم کشور است که اگر دانشگاه پیام نور آنجا حضور نداشته باشد امکان تحصیلات عالی برای بسیاری از خانواده‌ها میسر نیست.

او تاکید کرد: به علاوه دانشگاه پیام نور زیرساخت‌های گسترده‌ای در حوزه آموزش مجازی و الکترونیکی فراهم آورده و ادغام و حذف آن در شرایطی که روند آموزش الکترونیکی در جهان رو به رشد است توجیهی ندارد.


پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi