پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:06:09 - یکشنبه 24 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان:
رییس جمهور منتخب به دانشگاه‌ها به عنوان سلول‌های زمینه‌ساز در پیشرفت کشور نگاه کند
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان از رییس جمهور منتخب خواست تا به دانشگاه‌ها به عنوان سلول‌های زمینه‌ساز در پیشرفت کشور نگاه کند و فضای گفتمانی و سیاسی را برای رشد افکار و آزادی اندیشه در دانشگاه‌ها مهیا سازد و این فضا را رشد دهد.

به گزارش دانشجو آزاد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با انتشار بیانیه‌ای مسائل مهمی را به رییس جمهور منتخب یادآوری کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب: پیروز بزرگ انتخابات، ملت ایران است که یک‌بار دیگر در برابر تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن و وسوسه‌ی خام‌اندیشان و بدخواهان، قد برافراشت و حضور خود در قلب میدان سیاسی کشور را نشان داد.

نهمین رئیس جمهور ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از اخذ رأی در دو مرحله برگزیده شد.

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان پس از تنفیذ و اعطای حکم ریاست جمهوری ایشان توسط رهبری در ٧ مرداد، برای مدت ۴ سال ریاست قوه مجریه را بر عهده خواهند داشت.

هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و همراهی رئیس جمهور منتخب می‌باشد تا تلاشی که از طرف وی و تیم منتخب ایشان صورت می‌گیرد با همراهی مردم بتواند اسلام ناب را در کشور به نمایش گذارد.

در قاموس ما بی‌تفاوتی نسبت به امور کشور معنا ندارد. همه با هم خواهیم آمد تا در اقتدار ایرانمان سهیم باشیم.

مطالبه جدی مردم ایران به ویژه دانشجویان از حضرتعالی انتخاب کابینه‌ای است که بتواند از ظرفیت‌های کشور بخصوص نیروی انسانی به نحو احسن استفاده کند، به چند کشور معدود دلبسته و امیدوار نباشند و کمترین زاویه‌ای نیز با انقلاب اسلامی نداشته باشند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ” آن کسی که دلبسته آمریکا باشد و تصوّر کند که بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت در کشور، او برای شما همکار خوبی نخواهد بود، او از ظرفیت‌های کشور استفاده نخواهد کرد. او خوب مدیریت نخواهد کرد؛ آن کسی که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنایی قرار بدهد، برای شما همکار خوبی نخواهد بود. کسی را انتخاب کنید که اهل دین، اهل شریعت، اهل انقلاب، اهل اعتقاد کامل به نظام باشد. “

تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن عرض تبریک خدمت رئیس جمهور منتخب و آرزوی توفیق برای ایشان، از ایشان درخواست دارد تا به دانشگاه‌ها به عنوان سلول‌های زمینه‌ساز در پیشرفت کشور نگاه کند و فضای گفتمانی و سیاسی را برای رشد افکار و آزادی اندیشه در دانشگاه‌ها مهیا سازد و این فضا را رشد دهد. همچنین دانشجویان را به عنوان کارشناسان، تصمیم سازان و موثران در عرصه حکمرانی به رسمیت بشناسد و عرصه را برای فعالیت هر چه بیشتر این قشر فراهم سازد.

انقلابی مانده‌ایم و اهل کتمان نیستیم
 از مسیر آمده هرگز پشیمان نیستیم


پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi