پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:08:51 - چهارشنبه 2 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روند بهبودی ام خوب پیش رفت/بدون تمرین نبودم
دارنده دو مدال طلای جهان گفت:خوشبختانه و به لطف خدا شرایط درمانی و بهبودی ام برای بازگشت به تشک کشتی به خوبی پیش رفت.

به گزارش “دانشجوآزاد”پس از آنکه مصدوم شدم شاید باورش برای بسیاری ها سخت بود شرایط درمانی ام طوری پیش رود که به زودی بتوانم به کشتی برگردم اما به لطف خدا و تلاش پزشکان روند بهبودی خوبی داشتم و هم اکنون چند روزی است که روی تشک کشتی تمرین می کنم.

وی تصریح کرد:روز گذشته در هنگام تمرین کشتی خوشبختانه دردی نداشتم و این امیدواری وجود دارد که به زودی به صد در صد آمادگی برای حضور در مسابقات پیش رو برسم.


دارنده دو مدال برنز جهان با اشاره به این که در دوران مصدومیت تمامی تمرینات غیر از کشتی را دنبال کرده است گفت:در این مدت استراحت مطلق نداشتم و بدون تمرین هم نبودم به طوری که تمرینات بدنسازی و سایر حرکاتی که نیاز بود از شرایط آمادگی که داشتم فاصله نگیرم را پشت سر گذاشتم و فقط تمرین کشتی نداشتم و به همین دلیل در حال حاضر به لحاظ جسمی وضعیت مطلوبی دارم و فقط از نظر فنی باید روی تشک بیشتر کار کنم.

وی در ادمه عنوان کرد:امیدوارم کادر فنی قبل از بازی های المپیک شرایطی را فراهم کند تا در یک تورنمنت کشتی بگیرم تا ضمن ارزیابی و محک خودم در مواجه با حریفان خارجی نیز به شرایط آمادگی ایده آل نزدیک شوم.

یزدانی در خاتمه گفت:دوست دارم دِینی را که کشتی بر گردنم دارد با یک مدال خوشرنگ در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ادا کنم و امیدوارم در این راه با مهیا بودن شرایط بتوانم سربلند باشم و سپس از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

انتهای پیام/س

باشگاه خبرنگاران

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi