پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:41:05 - سه شنبه 23 مرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از سوی موکب دانشگاه علوم پزشکی کرمان
روزانه به ۶۰۰ دانشجوی زائر اربعین در نجف‌اشراف خدمات ارائه می‌شود
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به تشریح فعالیت موکب دانشجویان مکتب شهید سلیمانی در ایام اربعین پرداخت و گفت: این موکب از ۲۰ تا ۳۱ مردادماه به کاروان‌های دانشجویی علوم‌پزشکی سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش دانشجو آزاد:  محمدجواد سلیمانی، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز، ۲۳ مردادماه به تشریح فعالیت موکب دانشجویان مکتب شهید سلیمانی در ایام اربعین پرداخت و گفت: این موکب از سوی علوم پزشکی کرمان با همکاری اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت از ۲۰ تا ۳۱ مردادماه به کاروان‌های دانشجویی علوم‌پزشکی سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند و دبیر اجرایی این موکب دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان است.

وی اسکان، تغذیه و اجرای برنامه‌های فرهنگی را از برنامه‌های این موکب برشمرد و افزود: این موکب روزانه ۶۰۰ نفر دانشجو (۳۰۰ آقا و ۳۰۰ بانو) پذیرش دارد و در سه وعده ضمن تغذیه، بسته‌های فرهنگی را به زائران اهدا می‌کند. برنامه‌های فرهنگی موکب شامل برگزاری نماز جماعت، برپایی هیئت، پرسش و پاسخ مسائل شرعی و مشاوره است.

سلیمانی با بیان اینکه موکب دانشجویان مکتب شهید سلیمانی با ۲۶ خادم از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل مرقد آیت‌الله کاشف‌الغطاء در شهر نجف برپا شده است، اظهار کرد: محل اسکان بانوان نیز در همین محل است و آقایان در محل مرقد آیت‌الله شیخ جواد جواهری اسکان دارند و محل اسکان در فاصله کمتر از ۵۰ متری امیرالمؤمنین(ع) است.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi