پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:44:33 - دوشنبه 29 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راه‌اندازی صندوق نوآوری و شکوفایی برای اعطای وام‌های کم‌بهره
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اعطای وام کم‌بهره برای تکنولوژی‌های جدید خبر داد و گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی برای اعطای وام‌های کم‌بهره راه‌اندازی شده است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس ، سورنا ستاری صبح امروز در نشست با مسئولان شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان که با حضور استاندار کرمان برگزار شد با تأکید بر اینکه از افراد حقوق‌بگیر نمی‌توان انتظار نوآوری داشت، اظهار داشت: نوآوری از آن بچه‌هایی است که ۱۸ ساعت در شرکت‌هایشان کار می‌کنند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان داشت: این معاونت از بحث تکنولوژی‌ها و محصولات جدید، توسعه محصولات صادراتی و ورود محصولات جدید به بازار حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه هرجا عقل و دانش استفاده شود، حمایت‌هایی از سوی معاونت علمی و فناوری صورت می‌گیرد، بیان کرد: آمادگی داریم آزمایشگاه‌های استانی را به آزمایشگاه معاونت متصل کنیم و امکانات خوبی در اختیار شبکه‌های آزمایشگاهی بگذاریم.

ستاری از اعطای وام کم‌بهره برای تکنولوژی‌های جدید خبر داد و افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی برای اعطای وام‌های کم‌بهره راه‌اندازی شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در فاز جدید معاونت، شرکت‌های بزرگ را ترغیب می‌کنیم در حوزه دانش‌بنیان وارد شوند و از همه فعالیت‌های دانشی شرکت‌های بزرگ در قالب چارچوب‌ها حمایت می‌کنیم.

ستاری با بیان اینکه تصور بر این است که از دل صنعت و دانشگاه چیزی بیرون نمی‌آید، اضافه کرد: اگر چارچوب حرکت‌ها با دانشگاه را درست ببندیم خیلی چیزها از دانشگاه بیرون می‌آید و صنعت و دانشگاه باید اصلاحاتی را انجام دهند.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi