پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:52:08 - دوشنبه 19 شهریور 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان
در سال تحصیلی جدید کمبود معلم نداریم
سال گذشته کمبود معلم نداشتیم در سال تحصیلی جدید هم کمبودی نداریم و اگر کمبود معلمی در مدارس وجود داشته باشد کادر اداری باید کلاس را اداره کنند، تاکید کرد: واجب‌ترین و اساسی‌ترین کار ما تشکیل کلاس درس است و امیدواریم در روز اول مهرماه کلاسی بدون معلم نداشته باشیم.

به گزارش دانشجو آزاد: رضا رضایی صبح امروز در آیین زنگ مانور بازگشایی مدارس استان کرمان که در محل دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد با بیان اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم و یکی از کارهای مهم آموزش و پرورش در این ایام، پروژه مهر است، اظهار داشت: این پروژه ساماندهی نیروی انسانی و استانداردسازی فضاهای مورد نیاز آموزشی را شامل می‌شود‌.

وی از ثبت‌نام بیش از ۹۷ درصد دانش‌آموزان استان کرمان خبر داد و گفت: برای سال تحصیلی جدید بیش از ۷۵۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در ۶ هزار و ۲۰ کدمدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ساماندهی معلمان استان انجام شده است، بیان کرد: ۴۳ هزار و ۵۰۰ معلم استان کرمان برای سال تحصیلی جدید ساماندهی شده‌اند و ۸۰ درصد ابلاغ همکاران ما زده شده است.

وی با بیان اینکه همان‌طور که سال گذشته کمبود معلم نداشتیم در سال تحصیلی جدید هم کمبودی نداریم و اگر کمبود معلمی در مدارس وجود داشته باشد کادر اداری باید کلاس را اداره کنند، تاکید کرد: واجب‌ترین و اساسی‌ترین کار ما تشکیل کلاس درس است و امیدواریم در روز اول مهرماه کلاسی بدون معلم نداشته باشیم.

رضایی با بیان اینکه در سه سال گذشته ۵۰۲ مدرسه نیمه‌تمام را در استان کرمان تکمیل و افتتاح شده و کلنگ ۱۱۹ مدرسه جدید به زمین زده شده است، عنوان کرد: برای سال تحصیلی جدید ۶۹ مدرسه جدید به فضای آموزشی استان کرمان افزوده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۵ استخر شنا از مجموع هفت استخر در دست‌ساخت آموزش و پرورش استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: هشتاد و ششمین زمین چمن مصنوعی را هم در فضاهای آموزشی استان کرمان افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه قبول نداریم که استان کرمان بیشترین تعداد دانش‌آموز بازمانده از تحصیل را دارد، گفت: سال تحصیلی گذشته حدود سه هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل استان را به کلاس درس بازگرداندیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi