پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:00:22 - چهارشنبه 6 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان:
دانشجویان در انتخابات پیش رو رسالت خطیری بر عهده دارند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با اشاره اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دانشجویان و جامعه دانشگاهی در انتخابات پیش رو مسئولیت و رسالت مهم و خطیری بر عهده دارند.

به گزارش دانشجو آزاد:  حجت الاسلام حشمت‌الله شمسی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات مهمترین رکن و مولفه انقلاب اسلامی است. 

وی افزود: دو نکته در این رابطه حائز اهمیت است، یکی حضور مردم در عرصه‌های مهم انقلاب از جمله انتخابات که دشمن قصد تضعیف و تخریب این مسئله مهم را دارد زیرا انتخابات می‌تواند تمام عناصر مهم این مجموعه از جمله امنیت را تقویت کند؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کس ایران و امنیتش را دوست دارد در انتخابات شرکت کند.

او در ادامه اظهار کرد: نکته دوم نیز انتخاب فرد اصلح هست که می‌تواند سرنوشت یک کشور را تغییر بدهد و کشور را از نظر هر موضوعی متحول کند؛ پس باید هم در بحث حضور حداکثری که تقویت نظام اسلامی و ولایی است و هم بحث انتخاب اصلح این عرصه مهم را برای جامعه تبیین نماییم.

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان افزود: باید روشنگری کنیم و مسیری را که امام راحل و شهدا برایمان هموار کردند را با قدرت و قوت ادامه بدهیم.

وی تاکید کرد: دانشجویان و جامعه دانشگاهی در انتخابات پیش رو مسئولیت و رسالت مهم و خطیری بر عهده دارند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi