پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:11:03 - یکشنبه 27 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رییس دانشگاه، ولی عصر (عج):
خدمات دولت آیت الله رئیسی در دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان بی نظیر است
رنجبر کریمی گفت: در سال۱۴۰۰ کل بودجه دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان ۱۲۱ میلیارد تومان بود و در جریان سفر رئیس جمهور به استان کرمان، برای این دانشگاه ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های پیشنهادی تصویب شد.

به گزارش دانشجو آزاد: 

 رضا رنجبرکریمی، رئیس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست صمیمانه هیأت رئیسه این دانشگاه با یاوران علمی دانشگاه با اشاره به خدمات دولت آیت الله رئیسی در مورد این خدمات در دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: در سفری که آیت الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ به استان کرمان داشت، دانشگاه، ولی عصر (عج) تعداد ۷ پروژه را که ۶ مورد تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه کاره در دانشگاه بود را به رئیس جمهور ارائه داد.

وی بیان داشت: در سال۱۴۰۰ کل بودجه دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان ۱۲۱ میلیارد تومان بود و در جریان سفر رئیس جمهور به استان کرمان، برای دانشگاه ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های پیشنهادی تصویب شد که کار بسیار بی نظیری بود؛ این خدمت جلوی چشم ما است و کسی نمی‌تواند به آن اشکالی بگیرد.

او با اشاره به بودجه دانشگاه که طی سال‌های اخیر رشد کرده و در همه زمینه‌ها با وجود همه مشکلات مالی رشد و پیشرفت را می‌بینیم بیان کرد: با وجود همه سختی‌ها تعداد واحد‌های فناور دانشگاه از ۴۶ واحد در سال ۱۴۰۰ به ۹۸ واحد افزایش یافته و تعداد شرکت‌های دانش بنیان که در سال ۱۴۰۰، تعداد ۴ شرکت بود اکنون به ۲۱ شرکت رسیده است. 

رنجبر کریمی گفت: به همین دلیل است که در استان کرمان به مدت سه سال پیاپی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان رتبه اول فناوری در استان را کسب می‌کند و فناور برتر کشور نیز از این دانشگاه بوده است.

وی به دیگر دستاورد‌های دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در دولت آیت الله رئیسی به دست آمده بود اشاره کرد و عنوان داشت: همه این دستاورد‌های ارزشمند جلوی چشم ما بوده است و ما از آن غافل بودیم. 

رئیس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری باعث اقتدار بین المللی کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: باید به کسی رأی دهیم که به قول شهید حاج قاسم سلیمانی انسان صالح و مدیر جهادی باشد که فقط به مدیریت از پشت میز اکتفا نکند، با فساد مبارزه کند، به نظام و دین اسلام وفادار باشد، بر استقلال کشور ایمان داشته باشد و به منافع ملی و اقتدار کشور اولویت دهد.

سپس مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان هم با اشاره به سوره حجرات که سوره اخلاق به آن می‌گویند بیان داشت: در ایام انتخابات قرار داریم همیشه در برگزاری انتخابات در کشور سه آسیب اخلاقی در این ایام وجود دارد که متاسفانه خیلی‌ها درگیر آن می‌شوند.

حجت الاسلام محمدعلی پورمحی آبادی افزود: بدبخت کسی است که آخرت خود را به دنیای دیگران می‌فروشد.

وی ادامه داد: در ایام انتخابات برخی خیلی راحت شایعه پراکنی می‌کنند و بدون تحقیق و جستجو بعضی حرف‌ها را بازنشر می‌دهند که این یکی از آسیب‌های جدی در انتخابات است. 

او گفت: تمسخر و توهین، ظن و گمان داشتن و سیاه نمایی کردن هم از دیگر این آسیب‌ها در این ایام است که باید از آن‌ها پرهیز کنیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi