پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:53:55 - چهارشنبه 23 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان:
حضور حداکثری مردم در انتخابات این دوره بسیار تأثیرگذار است
رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: انتخابات این دوره ریاست جمهوری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و حضور مردم بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش دانشجو آزاد: رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مصاحبه‌ای اظهار کرد: مهمترین اولویت‌هایی که در جامعه وجود دارد و لازم است کاندیدا‌ها توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند با توجه به تورمی هم که در کشور حاکمه مباحث اقتصادی است باید کاندیدا‌ها شفاف برنامه‌های خود را اعلام کنند. 

وی افزود: چندین کار اصولی را رئیس جمهور شهید شروع کرد که ناتمام باقی ماند کاندیدا باید شفاف در ادامه آن برنامه‌های اصولی که دولت قبل شروع کرده بیان کنند چه تدبیری در این خصوص خواهند اندیشید.

وی ادامه داد: در خصوص کاهش آثار تحریمی که متوجه کشور شده لازم است کاندیدا‌ها برنامه خودشان را برای کاهش این آثار مانند اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان بیان کنند.

رنجبرکریمی بیان داشت: مسلما با آن خدمات جهادی و ارزنده‌ای که آیت الله رئیسی در بخش‌های مختلف داشتند به نظر می‌رسد دولت بعدی راه سختی را پیش رو دارد و لازم است که به این نکته توجه داشته باشند که با یک برنامه مُدَون و یک تیم قوی وارد عرصه شوند تا بتوانند رضایت مردم را کسب کنند.

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان رکن اساسی کشور را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم دانست و گفت: مردم همه جا نقش اصلی را داشتند و انتخابات این دوره از حساسیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و حضور مردم بسیار تاثیرگذار است. 

وی اضافه کرد: در بُعد خارجی حضور حداکثری این پیام را به تمام دنیا مخابره می‌کند که این کشور پشتوانه عظیم مردمی را دارد و باعث می‌شود آن‌ها در مقابل مواضع کشورمان خاضع‌تر باشند و در بُعد داخلی هم رئیس جمهوری که با حضور حداکثری مردم انتخاب می‌شود قوت قلب بیشتری برای تدوین و اجرای برنامه‌ها دارد.

او ویژگی‌های کاندیدای اصلح را تعهد به دین، مردم و قانون اساسی، تعهد به شعار‌های اصلی نظام دانست و همچنین گفت کاندیدا باید فسادستیز، مردمی، اهل کار جهادی و خستگی ناپذیر باشند و این‌ها جزو شاخص‌های مهم یک کاندیدا است.

وی عنوان داشت: مهمترین ویژگی شهدای خدمت این بود که کار را برای خدا انجام می‌دادند و انسان‌های مخلص و خستگی ناپذیری بودند و اگر بخواهیم به معنای واقعی راه شهدای خدمت را ادامه دهیم باید این روحیه را در خودمان تقویت کنیم و کار‌ها را خالصانه برای خدا انجام دهیم، اهل خدمت به مردم باشیم و در همه صحنه‌ها حضور جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi