پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:37:23 - سه شنبه 29 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه جیرفت برگزار شد
مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه جیرفت واقع در جنوب استان کرمان با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دانشجو آزاد:  حسین شکفته رییس دانشگاه جیرفت در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه گفت: دوره کارشناسی یکی از بهترین دوره‌های دانشجویی و دانشگاهی است و بسیار خرسندیم که جشن فارغ التحصیلی شما دانشجویان پر تلاش را می‌بینیم.

وی افزود: توصیه من این است در آینده هر شغلی را که انتخاب کردید آن کار را مهمترین کار زندگی تلقی کنید و تلاش را سرلوحه قرار دهید  مطمئنا موفق خواهید شد.

او اظهار داشت: سعی کنید در هر کاری، اصول و تکنیک آن کار را بیاموزید و بتوانید برای جامعه بهترین خدمات را ارائه کنید. 

رییس دانشگاه جیرفت در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین بحث امروز کشور موضوع انتخابات است گفت: افراد زیادی از اول انقلاب تاکنون رئیس جمهور شده اند، اما نگاه کنید افرادی هستند که به عنوان رییس جمهور انتخاب شدند، اما در دوران مدیریت آن‌ها انگار کشور در خواب زمستانی بوده است.

وی افزود: اما دوران خدمت برخی از رئیس جمهور‌ها امثال شهید رجایی و شهید رئیسی اگر چه کوتاه بود، اما تاریخ از آن‌ها به نیکی یاد خواهد کرد.

شکفته گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی، دوران تنزل ایران به پایان رسید.
 

او تاکید کرد: در انتخابات دقت کنید و فرد شایسته‌ای را انتخاب کنید زیرا رئیس جمهور بخش زیادی از امکانات کشور را در اختیار دارد و می‌تواند باعث تحکیم و ثبات قدرت به دست آمده جمهوری اسلامی باشد.

*ضروت شرکت در انتخابات

سپس مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه جیرفت نیز گفت: در دوران تحصیل هم دانش یاد گرفتید هم مهارت، در آینده شغلی در هر مسئولیتی که قرار گرفتید از هر دو استفاده کنید حتما موثر خواهد بود.


حجت الاسلام اصغر شاهرخی افزود: به عنوان وظیفه شرعی و ملی در انتخابات شرکت کنید زیرا حضور حداکثری در انتخابات عزت کشور را تقویت خواهد کرد.

او اظهار کرد: دنیا در حال تغییر و گذار از تک قطبی است، اگر می‌خواهید در تغییرات اساسی دنیا کشور ما نقش اساسی ایفا کند باید در انتخابات شرکت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi