پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:37:02 - یکشنبه 10 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جذب ۵۵۱ حامی برای ایتام کرمانی در دهه امامت و ولایت
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از جذب ۵۵۱ حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد:  و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه امامت و ولایت با راه‌اندازی پایگاه‌ها و هم‌چنین از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری اقدام به جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کرده است.

وی از جذب ۵۵۱ حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه امامت و ولایت خبر داد و افزود: این حامیان حمایت ۶۱۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۵۶۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، تصریح کرد: این ایتام و فرزندان محسنین توسط ۷۶ هزار حامی نیکوکار حمایت می‌شوند.

عسکری‌نژاد ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام کرد و افزود: با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و همچنین افزایش میانگین پرداختی حامیان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi