پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:25:18 - دوشنبه 21 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جذب امریه سربازی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه صنعتی سیرجان
گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سیرجان از میان فارغ‌التحصیلان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های فنی و مهندسی و علوم پایه امریه سربازی جذب می‌کند.

به گزارش دانشجو آزاد: گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سیرجان از میان فارغ‌التحصیلان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های فنی و مهندسی و علوم پایه امریه سربازی جذب می‌کند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از طریق مراجعه به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

شرایط تخصصی داوطلبان برای این منظور، دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی در رشته‌های تحصیلی موردنیاز، دارا بودن حداقل معدل ۱۵ (برای فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد) و حداقل ۱۶ (برای فارغ‌التحصیلان دکتری)، ارائه برگ اعزام به خدمت بدون مهر غیبت، عدم سابقه خدمت قبلی تحت هر عنوان و یا سابقه اخذ امریه از سایر دستگاه‌های اجرایی و نظامی مطابق با تاریخ‌های اعزام اعلام‌شده، دارای حداقل ۶ ماه سابقه فعالیت در آزمایشگاه به‌عنوان دستیار آزمایشگاه و یا ۶ ماه همکاری در انجام یک پروژه ارتباط با جامعه و صنعت (با تائید دانشگاه، پژوهشگاه یا مرکز آموزش عالی محل تحصیل) اعلام شده است.

طبق این اعلام متقاضی باید دارای یکی از شرایط زیر باشد: متأهل، سابقه شش ماه فعالیت بسیج، ایتام، خانواده ایثارگران (شهدا، مفقودالاثر، جانبازان، آزادگان)، نخبگان و استعداد‌های برتر، حافظان قرآن و قاریان برتر، معاف از رزم که در برگه اعزام به خدمت آنان قید شده است.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این دانشگاه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi