پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:25:18 - پنجشنبه 19 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تقدیراز نویسنده کتاب مجسمه تقوا در اولین رهواره شهیدمغفوری
در اولین رهواره شهید عبدالمهدی مغفوری از نعیم احمدی نژاد فرسنگی نویسنده کرمانی بابت تالیف کتاب مجسمه تقوا (سیره و سبک زندگی شهید عبدالمهدی مغفوری) تقدیر و تجلیل شد.

 به گزارش دانشجو آزاد:  در اولین رهواره شهید عبدالمهدی مغفوری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه ثارالله و جمعی از مسئولین استانی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد ، از نعیم احمدی نژاد فرسنگی نویسنده کرمانی بابت تالیف کتاب مجسمه تقوا (سیره و سبک زندگی شهید عبدالمهدی مغفوری) تقدیر و تجلیل شد.

نعیم احمدی نژاد فرسنگی در رابطه با کتاب مجسمه تقوا گفت : کتاب مجسمه تقوا هم در داخل کشور و هم به پنج زبان انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، اسپانیایی و عربی توسط ناشران اروپایی در خارج از کشور منتشر شده و در بیش از بیست و پنج کشور دنیا توزیع گردیده است .

وی ادامه داد : به طور خلاصه می توان گفت دل بریدن از عواطف و خواسته های شخصی و دنیوی ، اخلاص ، ایمان ، تقوا ، عبادت ، تدین ، انس با قرآن و نماز ، اهمیت دادن به بیت المال و ….. برخی از ویژگی های شهید عبدالمهدی مغفوری بود که در این کتاب به آن اشاره شده است.

این نویسنده کرمانی در رابطه با دلایل ترجمه و انتشار کتاب در خارج از کشور گفت : ارزش های دفاع مقدس در ذات خود دارای ویژگی های بسیار ارزشمند الهی و انسانی و در نوع خود بی نظیر برای جهانی شدن را دارد . ترجمه و نشر آثار دفاع مقدس در شرایط کنونی که مفاهیم اسلام هراسی و ایران هراسی در جهان در حال گسترش است گامی موثر برای جلوگیری از برداشتاشتباه از فرهنگ انقلاب اسلامی خواهد بود.


قابل ذکر است از طرف این نویسنده، قاب عکسی شامل گزیده ای از پیام های خوانندگان خارجی کتاب برای شهید مغفوری که برای این نویسنده ایمیل شده بود به خانواده شهید مغفوری اهدا شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi