پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:05:40 - شنبه 26 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکیل جلسه ستاد انتخابات دانشگاهیان استان کرمان به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
نشست ستاد انتخابات دانشگاهیان استان کرمان با موضوع هم‌اندیشی و تبیین اهمیت انتخابات با حضور حداکثری اقشار جامعه عصر با حضور جمعی از رؤسا و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های استان کرمان، در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش دانشجو آزاد:  حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در نشست ستاد انتخابات دانشگاهیان استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت افزود: مهم‌ترین رسالت مراکز علمی و دانشگاهی روشنگری، هدایت و راهبری جامعه از طریق برپایی نشست‌های مختلف و تبیین ابعاد گوناگون اهمیت انتخابات برای آحاد مردم است.

وی در رابطه با موضوع انتخابات، فعالیت دانشگاه‌ها را مهم برشمرد و افزود: دانشگاه‌ها باتوجه به حضور بخش عمده‌ای از جوانان فعال در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و همچنین بهره‌مندی از قشر نخبگانی همواره مورد توجه جامعه هستند.

او ضمن دعوت از دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم به مشارکت در انتخابات گفت: حضور در انتخابات و دعوت از دیگران به حضور مؤثر در این عرصه و انتخاب فرد اصلح در پی رقابت سالم انتخاباتی را یک ضرورت و تداوم حرکت در مسیر امام و شهدا دانست.

رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان کرمان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ ان‌شاءالله جامعه دانشگاهی همچون دوره‌های گذشته با جهاد تبیین و مشارکت حداکثری خود در انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت خواهند نمود.

سپس رئیس بسیج اساتید استان کرمان نیز به تشریح برنامه‌های بسیج اساتید استان شامل جلسات برگزار شده و پیش رو پرداخت.

قاسم محمدی‌نژاد همچنین یاد شهدای خدمت را گرامیداشت و معیار انتخاب اصلح را شهید رئیسی معرفی کرد.

در قسمت پایانی نمایندگان دانشگاه‌های استان برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در رابطه با مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ارائه و به اشتراک گذاشتند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi