پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:23:35 - دوشنبه 21 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری دوره تربیت ارزیاب حرفه‌ای در دانشگاه فرهنگیان کرمان
دوره تربیت ارزیاب حرفه‌ای با حضور بیش از یک صد نفر اعضای هیئت علمی، اساتید مدعو، مامورین آموزشی وهمکاران دانشگاه فرهنگیان استان کرمان بمدت دو روز در پردیس شهید باهنر شهر کرمان این دانشگاه آغاز و در حال برگزاری می‌باشد.

به گزارش دانشجو آزاد: عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان درافتتاحیه دوره تربیت ارزیاب حرفه‌ای که در سالن اجتماعات پردیس شهید باهنر این دانشگاه برگزار شد، درسخنانی ضمن تسلیت شهادت سید الشهدای خدمت و همراهان، گفت: دوره تربیت ارزیاب حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار بوده ودوره‌ای ارزشمند و در عین حال حساس می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت خیلی‌ها به دست شما بعنوان ارزیاب مرحله گزینش ومصاحبه از داوطلبان ورود به دانشگاه می‌باشد و بر در نظرگرفتن سه نکته اساسی ومهم توسط حاضرین دراین دوره تاکید کرد.

او گفت: اولین مسئله درنظر گرفتن خداوند، کمک و توکل الهی می‌باشد، در مرحله دوم شناخت و استفاده ازمعیار‌های سنجیده و حساب شده‌ای است که در کارگاه‌های آموزشی این دوره به شرکت کنندگان ارائه می‌گردد.

توان در بیان سومین نکته افزود: ایجادفضایی به دور از اضطراب واسترس همچنین پرهیز از سخت گیری‌های بی مورد ضروری می‌باشد.

درادامه پیام برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور پیرامون برگزاری دوره تربیت ارزیاب حرفه‌ای قرائت شد.

دربخشی ازاین پیام آمده است: اهمیت وکیفیت این دوره‌ها ونقش بسزای آنهادر تحقق یکی از ارکان مهم سند تحول بنیادین، جذب برترین‌ها در دانشگاه فرهنگیان است که بخش مهمی توسط ارزیابان صورت می‌گیرد.

برزویی درپیامش وجه تمایز حضور ارزیاب در مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان را در قابلیت پی گیری ابعاد شخصیتی فرد مورد ارزیابی، حاکمیت قانون، پرهیز از رابطه گرایی، تقویت وارتقاء فرهنگ سازمانی حرفه‌ای گری، کشف استعداد‌های برتر، پرهیز از نظرات ذهنی وسلیقه‌ای و استفاده از شیوه‌های علمی در ارزیابی‌ها ذکر کرد که لزوم ارائه آموزش‌های تخصصی وافزایش مهارت ارزیابان را ایجاب می‌کند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi