پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:13:44 - دوشنبه 20 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برجام هیچ سودی در معیشت مردم نداشته است
در آستانه سفر رئیس جمهور به استان کرمان،دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیانیه ای صادر کردند

به گزارش “دانشجوآزاد” در آستانه سفر رئیس جمهور به استان کرمان،دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیانیه دانشجویی صادر کردند

سلام به ریاست محترم جمهوری اسلامی

آقای رییس جمهور اکنون ک تقریبا۳سال از دوران دولت شما میگذرد،هیچ مشکل اقتصادی درکشور حل نشده است.وقول ۱۰۰روزه شما که گفتید تمامی مشکلات اقتصادی را حل میکنید به هیچ نتیجه ای نرسید و پس از آن به بهانه هایی که تنها راه حل مشکل اقتصادی را مسئله هسته ای دانستید به توافق روی آوردید. و پس از رفت و آمدهای زیاد به توافقی رسیدید که نه تنها هیچ سودی برای ما نداشت بلکه ضررهای فراوانی مانند خطر نفوذ دارد.و هرروز کشورهای مستکبر غربی به خصوص دولت  خون خوار و مستکبر ،ایالات متحده آمریکا هرروز به بهانه های بی خود کشور عزیزمان را تهدید به جنگ میکرد.و معلوم شد که نه تنها برجام و دیپلماسی دولت شما عزت رابه پاسپورت ایرانی برنگرداند بلکه عزت را از پاسپورت ایرانی گرفتید.

وجای سوال است که چرا هیچ موقع از دستاوردهای برجام صحبت نکردید و فقط با جملات پوپولیستی برجام را زیبا نمایان کردید. البته دانشجو بصیر است وحواسش هست.
طنز خنده دار این است که شما منتقدان داخلی را که دلسوز نظام هستند را به بی شناسنامگی یا بی سوادی متهم می کنید و با دشمن خونین نظام را مودبانه صحبت میکنید.
آقای رییس جمهور امیدوارم فراموش نکرده باشید ک گفتید پس از اجرایی شدن برجام تمامی تحریم ها برداشته می شود اما این اتفاق رخ نداده است و رییس بانک مرکزی هم این مشکل را تایید کرد .

حال چگونه مردم با این جملات ضد ونقیض شما و همکارانتان را باور کنند؟
دکتر روحانی به این موضوع توجه کنید که شهر واستان کرمان متعلق به طیف خاصی و خاندان هاشمی نیست که دفن ونابودی چند صد تن سیب زمینی برایش درد نباشد.
شهرکرمان مردمانی مظلوم و ولایتمدار دارد که در دوره ی ریاست جمهوری شما هیچ توجهی نسبت به معیشت وفرهنگ این مردم نشده است و انگار که استاندار هم تمام توان خودرا بر روی ساخت چند پل گذاشته است وهیچ حرکتی برای رفع مشکلات اقتصادی نکرده است .
آقای روحانی می شود دیگر از کلمه برجام استفاده نکنید مردم خسته شده اند از،شعارهایی ک فقط تکه کاغذی بیش نیست . چون نتیجه این شعارهای توخالی و پوچ، استقبال مردم مازندران که با سانسور شدید اطرافیان شما رخ داده است تبدیل می شود.
تنها سوالی که برای مردم شهید پرور، ولایی استان پیش آمده این است که آقای رییس جمهور دوباره می خواهد از،برجامی که هیچ   سودی در معیشت مردم نداشته است صحبت کند . یا برای افتتاح پروژه تونل آبی که شش ماه پیش فعالیت برای ساختش رخ داده است می آید .
خنده دار است رییس جمهور میخواهد طرحی را افتتاح کند که که افتتاحش شش ماه پیش رخ داده است .
و در پایان این توصیه ای دارم که دولت شما دم از آزادی می زند چرا هیچگونه فرصتی برای شنیدن صحبت های دانشجویی در نظر نگرفتید؟؟

وسلام

انتهای پیام/

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi