پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:46:36 - یکشنبه 10 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رییس دانشگاه جیرفت:
آیت الله رییسی راه محرومیت زدایی در جنوب استان کرمان را ایجاد استان جدید می‌دانست
رییس دانشگاه جیرفت گفت: آیت الله رییسی راه محرومیت زدایی در جنوب استان کرمان را استقلال این منطقه و تاسیس استان جدید می‌دانست و لایحه آن را در دولت پیگیری و تصویب کرد.

حسین شکفته رییس دانشگاه جیرفت در مراسم یادبود اربعین شهدای خدمت و شهید جمهور در این دانشگاه با اشاره به توجه ویژه رییس جمهور به توسعه مناطق جنوبی استان کرمان و رفع محرومیت‌ها گفت: آیت الله رییسی راه محرومیت زدایی در جنوب استان کرمان را استقلال این مناطق و تاسیس استان جدید می‌دانست و لایحه آن را در دولت پیگیری و تصویب کرد.

وی افزود: رفتار آیت الله  رئیسی  را از بدو ورود به انتخابات نگاه کنید ببینید علیرغم تخریب‌ها چگونه اخلاق مدارانه رفتار کرد و زمانی هم که رئیس جمهور شد، گفت من از یک قوه مطالبه گر به قوه پاسخگو آمده ام و اینگونه در  مقابل هجمه‌ها و ناملایمات سکوت کرد.

او اظهار کرد: شهید رئیسی با تلاش و کوشش به تمام بخش‌های کشور  ارتقا بخشید و رضایتمندی را به وجود آورد.

 شکفته خاطر نشان کرد: در حوزه وزارت علوم روند  جذب و بکارگیری  نخبگان را مورد توجه و تسهیل قرار گرفت و دغدغه خانواده‌ها را نسبت به کنکور با استقلال سازمان سنجش کاهش داد. 

رییس دانشگاه جیرفت گفت: در حوزه کشاورزی ببینید درلت چگونه عمل کرد؛ تعادل در عرضه و تقاضا ایجاد نمود، هم به بازار و هم تولید کننده توجه داشت.   


وی تاکید کرد: شهید رئیسی سیاسی کار نبود و با مردم صادقانه سخن  می‌گفت و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم از جمله جنوب استان کرمان داشت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi