پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:32:52 - چهارشنبه 27 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان خبرداد:
برگزاری بیست و پنجمین دوره ی طرح ولایت کشوری
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: یست و پنجمین دوره طرح ولایت کشوری تابستان امسال در مشهد مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام  زینلی مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد از برگزاری یست و پنجمین دوره طرح ولایت کشوری خبر داد و افزود:این دوره تابستان امسال در مشهد مقدس برگزار می شود.

زینلی با بیان این که شرکت در این طرح برای کلیه دانشجویان آزاد است عنوان کرد: طرح ولایت فقط مختص دانشجویان بسیجی نیست بلکه برای عموم دانشجویان و تشکل های دانشجویی آزاد است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان به هداف برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین اهداف این دوره زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) می باشد.

زینلی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این دوره خودسازی دانشجویانی که در آینده مشاغل جامعه را در دست می گیرند و همچنین کادر سازی برای شورای حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی و تربیت نیروهای هم طراز انقلاب است.

وی در پایان اظهار داشت: نیرو هایی که این طرح را می گذراند جامعه سازی و خودسازی را فرا می گیرند و می توانند در انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi