پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:02:20 - جمعه 10 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دیدار مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان با ریاست قوه قضاییه مطرح شد؛
برخورد با دانه درشت ها باعث ایجاد انگیزه در مردم می شود /بسیج حقوق دانان آماده خدمت جهت رفع موانع و مسائل نظام حقوقی است
در جلسه خصوصی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان با ریاست قوه قضائیه؛ ضمن اشاره بر کارآمدی بسیج حقوق دانان در دفاع از ارزشهای اسلامی بر آماده به خدمت بودن این سازمان جهت رفع موانع و مسائل حقوقی تاکید شد.

به گزارش “دانشجو آزاد ” به نقل از ” راه آرمان ” امین مهدی پور مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان در جلسه با ریاست قوه قضاییه ضمن تقدیر و تشکر از ریاست قوه قضائیه در برخورد قاطع و جدی با مفسدان اقتصادی به ویژه دانه درشتها گفت: این موضوع باعث خوشحالی و ایجاد انگیزه مضاعف درمیان آحاد مختلف مردم جامعه گردیده است.

وی ادامه داد: ظرفیت نیروهای انقلابی، بسیجی ، متعهد و متخصص بسیج حقوق دانان استان کرمان آماده خدمت رسانی در عرصه های مورد نیاز در راستای رفع موانع و مسائل نظام حقوقی است که این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد .

مهدی پور عنوان کرد: اجرای موفق طرح هر مسجد یک حقوقدان از ابتکار این استان در سال٩۶ در جهت ارتقا سطح آگاهی حقوقی مردم وکاهش حجم پرونده ها بوده است.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان اظهار داشت: اجرای آزمایشی طرح کمیته صلح وسازش در مساجد که از ابتکارات رئیس کل دادگستری و ریاست هیات اندیشه ورز بسیج حقوقدانان است در مساجد با حضور امام جماعت ، فرمانده پایگاه و معتمدین محل با حضورتعدادی حقوقدان در چند مسجد مختلف شهرستان کرمان انجام میشود.
در این جلسه آیت الله رئیسی سازمان بسیج حقوق دانان را سازمان کارآمدی برای دفاع از حقوق مردم، دفاع از ارزشهای اسلامی و حمایت از جریان حق خواهی و عدالت طلبی دانست و آن را یک مجموعه بسیجی با تفکر بسیجی و عمل بسیجی معرفی نمود.
ایشان ظرفیت بسیج حقوقدانان را برای پیشبرد طرح«هر مسجد، یک حقوقدان»، بسیار مناسب دانست.
در پایان رئیس قوه قضائیه سازمان بسیج حقوق دانان را مشاوران و مستشاران بسیار امینی برای قوه قضاییه و دستگاها و سازمانهایی دانست که دغدغه حقوقی دارند .

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi