پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

20:08:55 - دوشنبه 5 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در خصوص توهین به مقدسات؛
انزجار دانشجویان کرمانی از نژاد پرستی به سبک فرانسوی
در غرب هر گونه اهانت به مقدسات آزاد است و به بهانه ی آزادی بیان از آن هتک حرمت دفاع هم صورت می گیرد در حالی که هر گونه انتقادی از صهیونیست ها و یا تحقیقی درباره واقعیت داشتن یا عدم واقعیت ماجرای هولوکاست که بنیان تشکیل رژیم صهیونیستی می باشد، ممنوع بوده ومستوجب پیگیری قانونی است.

به گزارش دانشجو آزاد؛ ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان تحرکات نژاد پرستانه کشورفرانسه و به اصطلاح مهد آزادی بیان در راستای اسلام هراسی با شکل توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کرد و از وزارت امور خارجه ایران در جهت پیگیری از سفیر کشور فرانسه درایران خواست تا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و به صورت جدی اعتراض این جامعه نخبگانی را به سمع روسای این کشور خاطی برساند .

ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن محکوم کردن این عمل شنیع از سوی کشور فرانسه بیانیه ایی را در این راستا منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد…

بسمه تعالی

(یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللّه بِأَفْواهِهِمْ وَاللّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الکافِرُون).

«مى خواهند نور خدا را با دهان هاى خود خاموش کنند، در حالی که خداوند نور خود را به پایان مى رساند هر چند کافران دوست نداشته باشند».
امروز خود غربی‌‌ها نیز با اذعان به گسترش روزافزون اسلام در جهان غرب و افزایش جمعیت مسلمانان در این کشورها، موضوعی به نام «اسلام‌هراسی» را در رسانه هایشان مطرح می کنند .
کشور فرانسه در بین سایر کشورهای غربی در توهین به مقدسات دینی پیشروتر است، در واقع توهین به ادیان آسمانی و مقدسات دینی در این کشور بخش غیرقابل تفکیک حق آزادی بیان و عقیده محسوب می شود، بی تردید توهین به مقدسات یکی از ادیان الهی به منزله توهین به کلیه ادیان الهی است.


درحال حاضر شاهدیم که در غرب هر گونه اهانت به مقدسات آزاد است و به بهانه ی آزادی بیان از آن هتک حرمت دفاع هم صورت می گیرد در حالی که هر گونه انتقادی از صهیونیست ها و یا تحقیقی درباره واقعیت داشتن یا عدم واقعیت ماجرای هولوکاست که بنیان تشکیل رژیم صهیونیستی می باشد، ممنوع بوده ومستوجب پیگیری قانونی است لذا اگر آزادی بیان به معنای واقعی وجود دارد چرا فقط توهین به مقدسات اسلامی آزاد بود و شامل هلو کاست نیست ؟؟؟
در گذشته نیز شاهد این حمایت های نابجا و نادرست بوده ایم در سال ۲۰۰۸ طی اقدامی متعجبانه ملکه انگلیس ، لقب «شوالیه‌» را به سلمان رشدی مرتد، داده بود.
بار دیگر استانداردهای دوگانه غربی‌ها را در قبال حقوق بشر و آنچه از آزادی بیان عنوان می کنند، نشان داد،


آزادی بیانی که هر گونه توهین ‌و تمسخر در حمله به دین اسلام که بیش از ۲ میلیارد پیرو در جهان دارد، ازاد است واین حرکت سخیف را توجیه هم می کند.
نکته تأسف‌بار این است که انتقاد علیه هولوکاست یا صهیونیسم در کشور مدعی مهد آزادی با مجازات زندان و اخراج از دانشگاه رو‌به‌رو می‌شود ولی اهانت به ارزش‌های نزدیک به ۲ میلیارد جمعیت کره زمین به بهانه آزادی کفرگویی مجاز شمرده می‌شود و متعاقب بسیاری را برای بیان کنندگان دارد.


امروز نماینده اسلام حقیقی ، انقلاب اسلامی ایران است که طی ۴۰ سال گذشته در مقابل توطئه های نظام لیبرال غربی ایستاده و خواستار تغییر نظم کنونی جهانی از استعمارگرایانه به نظمی‌عادلانه است.

اکنون محور مقاومت به رهبری انقلاب اسلامی ایران طی این مدت در مقابل تمامی برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا در عراق، سوریه، یمن و لبنان قاطعانه ایستاده و مانع تحقق منافع شیطانی این محور در منطقه شده است.


بخش دیگری از گسترش اسلام هراسی نیز به سستی و انشقاق گسترده در امت اسلامی برمی‌گردد، غرب وقتی می‌بیند در جهان اسلام دولت‌ها هیچ عکس‌العملی در مقابل مسائل کلان جهان اسلام نشان نمی‌دهند و برخی از آنها به خط شده‌اند و از یکدیگر سبقت می گیرند( عربستان و رژیم صهیونیستی ) تا با دشمن اصلی امت اسلامی پیمان صلح امضا کنند پروژه توهین به مقدسات را با جسارت بیشتری دنبال می کنند .

کشورهای مرتجع منطقه از عربستان گرفته تا امارات و بحرین و… یکی پس از دیگری به صف شده‌اند تا با رژیم کودک‌کش صهیونیستی صلح کنند با وجود اینکه می‌دانند و می‌بینند که این رژیم چه فجایع و جنایت‌هایی علیه امت اسلامی مرتکب شده است.


امروز مشاهده می کنیم که صهیونیسم جهانی توطئه هایی همچون معامله قرن و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تبلیغات منفی علیه مقدسات اسلامی با ایجاد جنگ‌های بین ادیانی، قبح‌شکنی و عادی‌سازی این اهانت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است .


با وجود تلاش‌های فراوان دولت‌ها و رسانه‌های غربی برای نشان دادن چهره‌ای زشت و خشن از اسلام، و گسترش اسلام هراسی با شیوه های مختلف در اروپا و جهان اما شاهد حرکت رو به رشد این دین آسمانی که همان اسلام ناب محمدی است ، در تمامی این کشورها هستیم .


بی‌تردید از اصلی‌ترین دلایل توهین‌ها به اسلام و تبلیغات منفی علیه ارزش‌های اسلامی، ترس صهیونیسم جهانی از گسترش بی حد و مرز دین مبین اسلام در کشورهای غربی است .


بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن محکومیت اقدام دولت نژاد پرست و پوشالی فرانسه را در خصوص توهین به مقدسات اسلام ناب محمدی (ص) محکوم می نماید.

انتهای پیام /طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi