پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:42:00 - سه شنبه 19 فروردین 1404
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری استان كرمان خبر داد:
رشد ۵۲ درصدی جابه‌جایی مسافر در نوروز ۱۴۰۴
—–*۰۰۰معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تعداد مسافر ۵۲ درصد و سفر ۶۱ درصد افزایش داشتیم.

سهند شفق در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» از استقبال بسیار خوب مسافران نوروزی کرمان با سیستم حمل و نقل جاده‌ای کرمان به دیگر نقاط کشور خبر داد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از آغازین لحظات اجرای طرح نوروزی که از ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۳ شروع شده بود و تا پایان روز ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی از ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ابتدای شروع این طرح تا پایان روز پانزدهم فروردین‌ماه سال جاری یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر در قالب ۸۰ هزار و ۷۰۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل استان کرمان جابه‌جا شدند.

شفق با بیان این که حدود ۵۷ هزار مسافر نیز از دیگر نقاط کشور وارد استان شده‌اند، افزود: از مجموع مسافران جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل استان یک میلیون و ۳۳۰ هزار نفر مسافران درون استانی و حدود ۶۳ هزار مسافر برون‌استانی بودند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تاکید کرد:  نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تعداد مسافر ۵۲ درصد و در تعداد سفر ۶۱ درصد افزایش داشته است.

وی به خدمات این مجموعه در ایام نوروز جهت کاهش تخلفات در زمینه خرید و فروش بلیط نیز اشاره کرد و گفت: میز پاسخگویی و رسیدگی در پایانه مسافری به منظور نظارت مؤثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش‌فروش بلیت نوروزی و ارائه خدمات به مسافران نیز برپا شد.

 شفق با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه ها اظهار کرد: نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری، نرخ بلیت‌ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در دستور کار بود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از حقوق مسافران میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌ها و مستقر شده بودند و حتی شماره سامانه ۱۴۱ نیز در تمام مسیرهای عبوری و خودروهای مسافری جهت مشاهده هرگونه تخلف و رساندن مراتب آن به بازرسان درج شده بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi