پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:49:59 - پنجشنبه 13 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایجاد وحدت و همدلی در بین مسئولین دانشگاه و شهرستان از مهمترین فعالیتها و دستاوردهای ۴ سال اخیر دانشگاه بوده است .
به گزارش اختصاصی ” دانشجوآزاد ” رضا رنجبرکریمی رییس سابق دانشگاه ولیعصر رفسنجان , ایجاد وحدت و همدلی بوجود آمده در ۴ سال گذشته را عامل پیشرفتهای اخیر دانشگاه ولیعصر دانست .

رشد علمی دانشگاه ولیعصر بسیار چشمگیر بوده است

رنجبرهمچنین درباره رشد علمی دانشگاه ولیعصر در چند سال اخیر عنوان کرد : تعداد رشته های مورد پذیرش از ۳۱ رشته به ۸۵ رسیده است همچنین تعداد مقالات ISI با رشد چشمگیری در این ۴ سال مواجه بوده است بطوریکه از ۱۲۱ عدد در سال ۸۹ به ۴۴۱ مقاله در سال ۹۳ رسیده است. کریمی رنجبر تعداداعضای هیئت علمی دانشگاه را در سال ۹۳ , ۲۷۶ نفر بیان کرد در حالیکه این تعداد در سال ۸۹ , ۱۵۰ نفر بوده است .

رئیس سابق دانشگاه ولیعصر همچنین از افزایش چشمگیر فضای آموزشی و تعداد کتب چاپ شده در سالیان اخییر خبر داد .افزایش تعداد رتبه ای تک رقمی بین سالهای ۸۹ تا ۹۳ از دیگر موفقیتهای دانشگاه ولیعصر بوده است .

۱۱ پروژه توسط کمیته خیرین در بین سالهای ۸۹ تا ۹۳ انجام شده است

دکتر کریمی همچنین ایجاد معاونت فرهنگی مستقل , افزایش تعداد کانونها و انجمنها , کسب رتبه های برتز در زمینه های علمی و فرهنگی , ایجاد کمیته خیرین و تشکیل کمیته دوست داران دانشگاه را از جمله کارهای فرهنگی انجام شده طی سالهای مدیریت خود برشمرد .

افراد فقط وسیله هستند برای رسیدن به اهدافی که مقام معظم رهبری تعیین نموده اند

کریمی , رییس سابق دانشگاه ولیعصر با بیان اینکه هدف دانشگاه ها را مقام معظم رهبری تعیین نموده اند اظهار داشت : افراد تنها ابزار هستند و اگر هم تغییری روی میدهد چه خوب است که این تغییرات در راستای بهبود سطح کیفی و علمی دانشگاه ها باشد تا در آینده افسوس فرصتهای از دست رفته را نخوریم .

وی همچنین در پایان از دانشجویان درخواست کرد دستامیه بازیهای سیاسی نشوند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری با تمام وجود به کسب علم بپردازند تا بتوانیم ایرانی سرفراز و سر بلند داشته باشیم

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi