پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:10:56 - یکشنبه 6 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تأکید وزیر علوم بر فراهم کردن زمینه آرامش دانشجویان
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری بر فراهم کردن زمینه آرامش فکری دانشجویان تأکید کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد ” به نقل از  مهر، دکتر محمد فرهادی در بازدید از صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به قدمت فعالیت صندوق رفاه دانشجویان اظهار داشت: از اوایل تاسیس وزارت علوم این صندوق شکل گرفته و قدمت چهل ساله دارد و در این سال ها  فعالیت صندوق رفاه با فراز و نشیب همراه بوده و امروز با توجه به شرایط کشور می بایست در جهت عملکرد بهینه این صندوق راهکارهایی بیابیم و منابعی را به مشارکت بگیریم.

وزیر علوم افزود: در خصوص عملکرد صندوق رفاه دانشجویان باید آسیب شناسی صورت پذیرد و مسائل مربوط به این صندوق با توجه به ماموریت های مشخص اولویت گذاری و برنامه ریزی شود.

فرهادی در ادامه گفت: با توجه به عدم تخصیص کامل اعتبار دانشجویی در سال گذشته می بایست متکی به سرمایه گذاری و گرفتن مطالبات باشیم و از ظرفیت ارگان ها و سازمان های دیگر استفاده کنیم و به طور کلی راهکاریی باید اتخاذ شود که سرمایه گذاری صحیح صورت گرفته و تسهیلات با کرامت در اختیار دانشجویان گذاشته شود.

وزیر علوم در ادامه با تاکید بر رسیدگی به وضعیت سلف سرویس های دانشجویی گفت: در این خصوص لازم است تمرکز گرایی شده و سرمایه گذاری مشترک صورت گیرد، همچنین از ظرفیت های خیرین نیز در این زمینه می‌توان استفاده کرد.

فرهادی در پایان سخنان خود بر حمایت و همکاری مجموعه وزارت علوم برای رسیدن صندوق رفاه دانشجویان به جایگاه مطلوب تاکید و خواستار همکاری های مشترک بیشتر بین این صندوق و دانشگاه ها شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi